ברכות ותוכניות עתידיות

Number 6

New member
ברכות ותוכניות עתידיות

בשעה טובה ובהצלחה בפורום החדש והחשוב מקווה שהפעילות של כל הקומונות יתנקזו לכאן לדעתי אנחנו צריכים במהלך השנה ליצור נוכחות, כך שבפסטיבל "אייקון" 2007 לא יתעלמו לגמרי מהסדרה כפי שלצערי קורה השנה
 

zoetrope

New member
ברוכה הבאה ותודה רבה

הודעתי כבר בקומונות בתקווה שנוכל לאחד כוחות. אני מסכים ללא ספק. אחת הסיבות להקמת הפורום היא ההתעלמות התמוהה מסדרה שמצליחה לשמור על רמה גבוהה של מדע בדיוני איכותי, נגיש ורלוונטי. עם צמיחת הקהילה (בד בבד עם השידורים ב-יס סטארז) אני מקווה שגלקטיקה תזכה להכרה יותר נרחבת, מה שלי אישית ייתן יותר אפשרויות ליהנות ממנה.
 

מיכאל ג

New member
ברכות על הפורום!

כדי שיהיה תוכן BSG בכנסים הבאים צריך פשוט ל-ה-ת-נ-ד-ב להרצות בנושא. בלי שום קשר ניר יניב מחפש בנרות מישהו שיכתוב על הסדרה לאתקר האגודה, אני רציתי אבל אין לי כישרון כתיבה ולא הצלחתי לעבור את הפסקה הראשונה. אני מוכן לארגן ידע על הסדרה המקורית (שראיתי לא מזמן) אם מישהו יתנדב לכתוב את היתר. אגב היתה היום הרצאה על מד"ב טלויזיוני שלא הייתי בה. מישהו היה ויודע מה אם דיברו שם על BSG?
 

zoetrope

New member
נשמע מצוין

גם לגבי הכנס וגם לאגודה. אני מציע בכל מקרה שנחכה עד שיהיו פה מספיק אנשים כדי להנפיק תוכן משמעותי. אני כרגיל מוכן לגיוס. שמח שיש לך מה לתרום על הסדרה המקורית. אני לא מוצא מספיק חובבים ואפילו צופים של הסדרה המקורית. היתה גבינתית אבל כיפית. באיזו הרצאה מדובר? וכמובן, ברוך הבא ותודה על הברכות.
 

מיכאל ג

New member
שם ההרצאה היה

"מלצר, יש דרמה במד"ב שלי": מדע בדיוני טלויזיוני ממערבון בחלל לדרמה איכותית נשמע מושלם לאיזכרו של BSG.
 

Number 6

New member
אכן דיברו!

קודם כל אני חייבת התנצלות על טענתי כבר מספר שבועות שיש התעלמות מוחלטת מBSG בפסטיבל אייקון. מסתבר שאכן ההרצאה של אתמול עסקה בה, הנה מה שכתוב באתר הרשמי של הפסטיבל: ------------------------------------------------------- הרצאה: "מלצר, יש דרמה במד"ב שלי!": מד"ב טלוויזיוני ממערבון בחלל לדרמה איכותית / נעמי ווינר הרצאה רצועת תוכן: 40 שנה למסע בין כוכבים, חלליות ולייזרים - מדע בדיוני בטלוויזיה. מסע בין כוכבים, הסדרה המקורית, כונתה "מערבון בחלל" - ולא בלי סיבה. אחותה, "באטלסטאר גלקטיקה" המקורית, היתה "שיירת קרוואנים בחלל". הרבה דברים עברו מאז על הטלוויזיה שלנו - במיוחד בבילון אחת - והיום "בטלסטאר גלקטיקה" נחשבת לדרמה איכותית, ולא רק על ידי המעריצים. אבל מה ההבדל? ומי בכלל רוצה דרמה במד"ב שלו? נעמי וינר - סיימה השנה, סוף סוף, תואר ראשון בתקשורת, קולנוע וטלוויזיה, ועכשיו היא מצאה, סוף סוף, מה לעשות איתו: להרצות בכנסים! (וגם לעבוד כעורכת חדשות, אבל למי אכפת מהעולם האמיתי). מחיר האירוע: 30 ש"ח מחיר רגיל / 20 מחיר מוזל. ------------------------------------------------------------------
 
למעלה