ברכה
היי,קוראים לי דנה ואני בת 19. אני יוצאת עם מישהו כחודש בערך ולמזלי הרע היומהולדת שלו קרב ובא . יש לו יומהולדת עוד יומיים ....אני מאוד רוצה לשום לו ברכה . אך מכיוון שאנחנו מכירים כל כך קצת של זמן אין לי מושג מה לכתוב לו
!!!אני מאוד אודה אם למישהו יש רעיון או ברכה עדינה שמתאימה למצב שלנו ...תודה
היי,קוראים לי דנה ואני בת 19. אני יוצאת עם מישהו כחודש בערך ולמזלי הרע היומהולדת שלו קרב ובא . יש לו יומהולדת עוד יומיים ....אני מאוד רוצה לשום לו ברכה . אך מכיוון שאנחנו מכירים כל כך קצת של זמן אין לי מושג מה לכתוב לו
!!!אני מאוד אודה אם למישהו יש רעיון או ברכה עדינה שמתאימה למצב שלנו ...תודה