בקשה להמלצה

niromy

New member
בקשה להמלצה

שלום!
אנחנו מתחתנים ביום שישי הקרוב בחתונת צהריים, וישנים באותו הלילה במלון בתל אביב באזור שינקיין (מצורפת /maps.google.co.il/maps?q=%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%A8+21+%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91&ie=UTF8&ll=32.068829,34.77263&spn=0.007928,0.016265" target="_blank" rel="nofollow">https://maps.google.co.il/maps?q=%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%A8+21+%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91&ie=UTF8&ll=32.068829,34.77263&spn=0.007928,0.016265" rel="nofollow" target="blank">מפה).
כיוון שהחתונה בצהריים, כנראה שנהיה רעבים בערב, אז אנחנו מחפשים מסעדה טובה באזור, עם עדיפות שתהיה במרחק הליכה.
לא חובה משהו מאוד פנסי, אבל רצוי תהיה רומנטית וכמובן טעימה.
אנחנו אוהבים דגים ואיטלקי, פחות בשר.

תודה!
 

niromy

New member
נקטע לי...

אז...
אנחנו מתחתנים ביום שישי הקרוב בחתונת צהריים, וישנים באותו הלילה במלון בתל אביב באזור שינקיין (מצורפת /maps.google.co.il/maps?q=%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%A8+21+%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91&ie=UTF8&ll=32.068829,34.77263&spn=0.007928,0.016265" target="_blank" rel="nofollow">https://maps.google.co.il/maps?q=%D7%91%D7%A8%D7%A0%D7%A8+21+%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91&ie=UTF8&ll=32.068829,34.77263&spn=0.007928,0.016265" rel="nofollow" target="blank">מפה).
נשמח אם תוכלו להמליץ על מסעדה טובה במרחק הליכה מהמלון. עדיפות למסעדות דגים/איטלקי ולא מסעדת בשר.

תודה ושבוע טוב!
 

niromy

New member
הקישור לא עובד, מנסה שוב

אז...
אנחנו מתחתנים ביום שישי הקרוב בחתונת צהריים, וישנים באותו הלילה במלון בתל אביב באזור שינקיין (מצורפת מפה).
נשמח אם תוכלו להמליץ על מסעדה טובה במרחק הליכה מהמלון. עדיפות למסעדות דגים/איטלקי ולא מסעדת בשר.

תודה ושבוע טוב!
 

niromy

New member
מיקום המלון

נראה כי המפה לא מצורפת..
מיקום המלון הוא בין שינקין לבלפור, בחלק שקרוב לאלנבי
 

ofri2

New member
כמה אופציות:

אורנה ואלה
קפה נואר
והפייבוריט שלי - וגם קצת יותר פנסי : הוטל מונטיפיורי.
 

מיתר44

New member
המלצה שלי: פרונטו

בכל מקרה - ממליץ להודיע שזוהי ארוחת "זוג שמתחתן". מניח שינסו לשמח אותכם.
 

Cafe Latte

New member
גם אני ממליצה על ההוטל.

אורנה ואלה אני פחות אוהבת. נחמד שם מאוד (האוכל בסיסי וטוב סה"כ), אבל לרוב מרגיש לי כאילו למלצרים תקוע משהו בת*ת, מרוב שהמקום מלא פוזה. וגם לא ממש פנסי שם, ולדעתי זה דווקא נחמד לזוג שמתחתן.
 
פרונטו

מצטרף להמלצה על הוטל מונטיפיורי ומוסיף המלצה על פרונטו, איטלקית מעולה (אם כי יקרה יותר).
 

niromy

New member
תודה על התשובות! לגבי המזללה

היא מתאימה לארוחה רומנטית?
מהתמונות באתר שלהם זה נראה יותר כמו בר... יש גם שולחנות רגילים?

תודה!
 

salo22

New member
בהחלט יש שם פוטנציאל רומנטי

ולא מעט שולחנות.. גם אפלוליות מסויימת למיטב זיכרוני..
 

החתולית

New member
מסכימה עם סאלו

 

MineSweeper

New member
אותה שאלה - אבל בצפון ת"א?

אנחנו מתחתנים ביום שישי הקרוב בחתונת צהריים, וישנים בלילה שלפני במלון בחוף הצוק,
נשמח להמלצה למסעדה טובה באיזור, נעימה וטעימה המתאימה גם לצמחונים.
תודה!
ומזל טוב לכולם :)
 

niromy

New member
סבסטיאן בהרצליה, שגב

עוזרת בעצמי :)

נראה לי שיש יותר אופציות בהרצליה, קרוב לחוף הצוק..
מזל טוב!
 
למעלה