kingofthenet
New member
בקשה להבהרה - נא להתייחס בכובד ראש
שלום (לכל הקוראים בכלל, ולמערכת כלבוטק ומר.רפי גינת בפרט ) קודם כל - שמי כ., ואני תושב הכפר הדרוזי עוספיה. מכיוון שלא יכלתי למצוא את כתובת האימייל של המערכת, ומכיוון שבדיוק סיימתי לצפות עוד פרק בעונה של תוכנית התחקירים הכי "יסודית", אני מוצא לנכון לפרסם את פנייתי בפורום זה ומקווה שהיא לא תימחק ע"י גורמים לא ידועים. גם אם זה יהיה המצב, אנו נדאג ליצור איתכם קשר טלפונית אם לא נקבל הבהרות ברורות והתנצלות בקשר לשתיים מהכתבות שפירסמתם בפרקים האחרונים של "כלבוטק". הפניה שלי קשורה לשתי הכתבות שפורסמו בכלבוטק: 1. הכתבה על מר.רמדאן, ש"סילק כשפים" בתמורה לכסף. 2. הכתבה על הגבר הפלסטינאי שנקשר להונאת הוויזות עם העובדות הזרות. כשנחשפו שתי הפרשיות האלו לראשונה (באותו פרק), פורסם כי שני הרמאים הינם מהעדה הדרוזית, דבר אשר בא בהפתעה וגרם להרבה שאלות כמו: למה בחר מר.גינת לפרסם על שני "רמאים דרוזים" באותו הפרק?. כמובן שאין פרות קדושות בארצנו הקטנטונת, וכל מי שרימה והונה חייב לתת את הדין, והרוב העריך שזהותם הדתית (כביכול) של שני הגברים הללו לא היוותה גורם משפיע בפרסום שתי הכתבות באותו הפרק. האמנם??? קרוב לסיומו של פרק ששודר הערב (6.2.2007) ובמדור "מעקב" של תוכנית "כלבוטק", שוב הוזכרו שני "הרמאים הדרוזים", אך להפתעתנו הרבה: הראשון נקרא נמר רמדאן , והשני הוא בכלל גבר פלסטינאי מהשטחים. הרי כמה עובדות למר. רפי גינת: 1. אחרי בדיקה קצרה מאוד - שם המשפחה "רמדאן" לא קיים בעדה הדרוזית, כך שאי אפשר שה"מכשף" שחשפת יהיה דרוזי. 2. אין היום דרוזים שחיים בשטחים הפלסטינאים, כך שגם רמאי הוויזות לא שייך לעדתנו. אם כך, מר. רפי גינת עשה טעות קטנה, או בעצם - שתי טעויות קטנות, באותו הפרק. אבל גם לאחר שהתברר שהוא טעה, מר.גינת לא טרח לתקן הערב את הצהרותיו לגבי "שני הרמאים הדרוזים" שנחשפו בזה אחר זה בפרקים הקודמים. מה שמביא אותנו למספר שאלות - מאיפה בדיוק שאב גינת את המידע שלפיו שני הרמאים הם דרוזים? ולמה שניהם שודרו אחד אחרי השני באותו פרק? אם בשני המקרים התברר כי הבחורים לא דרוזים, למה גינת לא תיקן את עצמו בפרק של הערב? כנראה שלמר רפי גינת יש משהו נגד העדה הדרוזית. בכל מקרה, העדה הדרוזית דורשת הבהרה והתנצלות בתוכנית ובצורה מפורשת ופומבית, העובדות והשאלות שהוצגו לעיל מראות בבירור על פגיעה בכבודה של העדה שלא בצדק, ועל דבר כזה לא נשתוק. אני מקווה שהודעתי זו לא תצונזר, שכן נסיונות לצנזר את המקרה ולהתעלם ממנו כאילו היה זניח לא יועילו. בכבוד רב, כ.מ.
שלום (לכל הקוראים בכלל, ולמערכת כלבוטק ומר.רפי גינת בפרט ) קודם כל - שמי כ., ואני תושב הכפר הדרוזי עוספיה. מכיוון שלא יכלתי למצוא את כתובת האימייל של המערכת, ומכיוון שבדיוק סיימתי לצפות עוד פרק בעונה של תוכנית התחקירים הכי "יסודית", אני מוצא לנכון לפרסם את פנייתי בפורום זה ומקווה שהיא לא תימחק ע"י גורמים לא ידועים. גם אם זה יהיה המצב, אנו נדאג ליצור איתכם קשר טלפונית אם לא נקבל הבהרות ברורות והתנצלות בקשר לשתיים מהכתבות שפירסמתם בפרקים האחרונים של "כלבוטק". הפניה שלי קשורה לשתי הכתבות שפורסמו בכלבוטק: 1. הכתבה על מר.רמדאן, ש"סילק כשפים" בתמורה לכסף. 2. הכתבה על הגבר הפלסטינאי שנקשר להונאת הוויזות עם העובדות הזרות. כשנחשפו שתי הפרשיות האלו לראשונה (באותו פרק), פורסם כי שני הרמאים הינם מהעדה הדרוזית, דבר אשר בא בהפתעה וגרם להרבה שאלות כמו: למה בחר מר.גינת לפרסם על שני "רמאים דרוזים" באותו הפרק?. כמובן שאין פרות קדושות בארצנו הקטנטונת, וכל מי שרימה והונה חייב לתת את הדין, והרוב העריך שזהותם הדתית (כביכול) של שני הגברים הללו לא היוותה גורם משפיע בפרסום שתי הכתבות באותו הפרק. האמנם??? קרוב לסיומו של פרק ששודר הערב (6.2.2007) ובמדור "מעקב" של תוכנית "כלבוטק", שוב הוזכרו שני "הרמאים הדרוזים", אך להפתעתנו הרבה: הראשון נקרא נמר רמדאן , והשני הוא בכלל גבר פלסטינאי מהשטחים. הרי כמה עובדות למר. רפי גינת: 1. אחרי בדיקה קצרה מאוד - שם המשפחה "רמדאן" לא קיים בעדה הדרוזית, כך שאי אפשר שה"מכשף" שחשפת יהיה דרוזי. 2. אין היום דרוזים שחיים בשטחים הפלסטינאים, כך שגם רמאי הוויזות לא שייך לעדתנו. אם כך, מר. רפי גינת עשה טעות קטנה, או בעצם - שתי טעויות קטנות, באותו הפרק. אבל גם לאחר שהתברר שהוא טעה, מר.גינת לא טרח לתקן הערב את הצהרותיו לגבי "שני הרמאים הדרוזים" שנחשפו בזה אחר זה בפרקים הקודמים. מה שמביא אותנו למספר שאלות - מאיפה בדיוק שאב גינת את המידע שלפיו שני הרמאים הם דרוזים? ולמה שניהם שודרו אחד אחרי השני באותו פרק? אם בשני המקרים התברר כי הבחורים לא דרוזים, למה גינת לא תיקן את עצמו בפרק של הערב? כנראה שלמר רפי גינת יש משהו נגד העדה הדרוזית. בכל מקרה, העדה הדרוזית דורשת הבהרה והתנצלות בתוכנית ובצורה מפורשת ופומבית, העובדות והשאלות שהוצגו לעיל מראות בבירור על פגיעה בכבודה של העדה שלא בצדק, ועל דבר כזה לא נשתוק. אני מקווה שהודעתי זו לא תצונזר, שכן נסיונות לצנזר את המקרה ולהתעלם ממנו כאילו היה זניח לא יועילו. בכבוד רב, כ.מ.