למישהו יש תמונה של הדבר הזה שיש על הדיסקים שיש קללות בדיסק אז שמים את המדבקה הזאת או ההדפסה הזאת בקיצור קוראים לזה advistory אם למישהו יש תמונה של זה שבבקשה ישים..! תודה
זה שיש לזה השפעה רעה כי בדיסק של אמינם רשמו את זה ולא את זה עם הליריקס את האמת שלאמינם צריך לשים את כל המדבקות האלה.... אוי ומי יקנה דיסק מצונזר?!?@!? כאילו למה?