בצק סוכר

מתחילה6

New member
בצק סוכר

היי,
לפני כחודש עשיתי סדנא של 4 שעות ופשוט התאהבתי בבצק
ומאז אני כל הזמן מתעסקת בזה
הכנתי עוגת יובל המבולבל , עוגה לבר מצווה ועוגת מכבי
ממשיכה עם עיצוב מקצועי
אבקש את עזרתכם לדמות של ספידי מקווין
אני מכינה עוגה בחושה ומעצבת ואז עוטפת בבצק?
אני בטוחה שאלמד כאן המון ממכם.

תודה
 

שירלי761

New member
היי, אם את רוצה להניח מעל העוגה את ספידי,

אז כן תכיני עוגה, תעטפי ותעצבי אותה כרצונך, כך גם אני עשיתי ואת הפיסול של ספידי עשיתי מעיסת פצפוצי אורז ומרשמלו מכיוון שהאוטו לא היה קטן כ"כ, אם את רוצה את ספידי קטן אז בהחלט יכולה לפסל אותו רק מבצק סוכר.
מצרפת לך תמונה להתרשמות, אם יש משהו נוסף שצריכה להעזר- בכייף
 

מתחילה6

New member
מהמם!!!

איך את מכינה את הפצפוני אורז..
מצפה ברויאל? אני קצת לא מסתדרת עם האבקה הזאת..
אפשר לצפות בשוקולד מומס עם תפוזים?
ואיך אני אצד לעצב את הצורה?
 

שירלי761

New member
את הפצפוצי אורז מכינים כך:

100 גר' מרשמלו ו- 25 גר' חמאה או מרגרינה ממיסה יחד אחריי שנמס טוב מוסיפה 80 גר' פצפוצי אורז
מערבבת טוב טוב (יכולה עם ידיים משומנות) וישר מעצבת את הצורה הרצויה.
לפי הכמות של הפצפוצי אורז תיראי אם את רוצה להכפיל כמויות לפיסול גדול יותר. (תכיני כמות לפיסול מיידי כי זה מתקשה מהר יחסית).
הרבה פעמים אני מכינה את הפיסולים הגדולים ב-2 חלקים ומחברת, למשל בספידי עשיתי את כל הרכב כחלק 1 ואת
החלק של החלונות כחלק בנפרד.
לאחר שיצרת את הצורה את מורחת קרם חמאה ואז מצפה שכבה ראשונה של בצק סוכר ואז שכבה שנייה (בשביל שייצא חלק ויפה)
שיהיה לך בהצלחה ואל תפחדי לנסות- זה כייף

תעלי תמונות בהמשך...
 

מתחילה6

New member
איך אני מכינה קרם חמאה?

ועוד שאלה..
אני לא יודעת לעצב את המכונית..
אפשר הכוונה.
תודה רבה.
 

שירלי761

New member
קרם חמאה

מתכון לקרם חמאה: ל-100 גרם חמאה מוסיפה 200 גרם אבקת סוכר
מקציפה את החמאה ומוסיפה בהדרגה את א.סוכר

לגביי עיצוב המכונית: מלבד ההסבר שרשמתי לך למעלה, קשה לי להסביר במילים איך בדיוק , מה שאני עושה זה לעבוד עם תמונה ממול ופשוט משחקת עם הפיסול...
 

מתחילה6

New member
יש לי שאלה אחרונה מבטיחה :)

כמה זמן מראש אני יכולה להכין את הדמות מפצפוצי אורז עם קרם החמאה ?
 

שירלי761

New member
אני מכינה את זה באותו יום שמצפה, אבל את לא

חייבת. לדעתי יכולה עד שבוע, אם אמורים לחתוך ולאכול את זה אז לא כדאי יותר.
את הקרם חמאה את מצפה בסמוך לציפוי בצק הסוכר.
 
למעלה