בהה...
אירגון "בצלם" הוא לא אירגון פוליטי. מובן שלא... אירגון פוליטי הוא אירגון של אנשים בעלי אותה דעה פחות או יותר, ששואפים להביא לאיזו שהיא מטרה ברמה המדינית (הגדרה נכונה?) המטרה של אירגון "בצלם" היא פשוט לדווח על זכויות האדם בשטחים, מטרה לא פוליטית לשום דעה. מה כן, כל האנשים החברים באירגון הזה מחזיקים באותה דעה (שמאל קיצוני) ומטרתו של כל אחד מהם היא להביא לפירוק ההתנחלויות וחזרה לקווי 67 (או, לדעתם של הבאמת קיצונים - לקווי 48´ דעת ההכי קיצונים - לחזור לגרמניה, פולין, מרוקו ועוד, מטעמים של "לא הייתה לנו שום זכות מוסרית" וכו´ לא מושמעת שם, כי הם רוצים שגם אנשים שפויים עוד יטו להם אוזן) לכן, האירגון מדווח, מטעמי נוחות - כמובן - בעיקר על ההפרות של הישראלים ולא דן כמעט במה הפלסטיניאים עושים, אולי בגלל שהם חושבים שלירות על אמבלונסים ולהתפוצץ בפאבים זה לגיטימי (או, יש שם כמה פרקים שמוזכרים בהם חוסר ההומניות של הפלסטינאים. צריכים לחפות על המצפון איך שהוא) מה כן, תייר שיכנס ויקרא את הדיווחים יחשוב שהרשות הפלסטינאית היא דמוקרטיה נאורה והומניטרית שפשוט נאבקת באנשים רעים, החיים תחת שלטון דיקטטורי אפל לתפארת ושכל עניין החיילים שנמצאים בשטחים כדי לפגוע באנשים תמימים ונשים יולדות. ובכלל, הרעיון להכנס, להרוס בתים לעצור תנועה וכו´ - זה באשמת הישראלים, רעיון שלהם (!) והם מאוד רוצים לשלוח אנשים ללכת למילואים ולעצור אמבולנסים - הרי כל רצונה של מדינת ישראל הוא לדכא את העם הפלסטינאי, המסכן העלוב, שכל הזמן קופח - ושלא צריך לשלם, חלילה, את תוצאות החלטותיו שלו (לפתוח באינטיפדה מזויינת). אה... קצת נסחפתי עם הציניות. מצטער. ובכל מקרה. אירגון "בצלם" הוא לא ארגון פוליטי. בכלל לא. סתם מנהלים אותו שמלאנים קיצונים. סתם הם כותבים בצורה חד צדדית ומופגנת. סתם יש להם מטרה *מדינית* ברורה (מצטער, לצאת משטחים זה החלטה שנקבעת בדרג המדיני...) אבל ארגון פוליטי? לאא...
אירגון "בצלם" הוא לא אירגון פוליטי. מובן שלא... אירגון פוליטי הוא אירגון של אנשים בעלי אותה דעה פחות או יותר, ששואפים להביא לאיזו שהיא מטרה ברמה המדינית (הגדרה נכונה?) המטרה של אירגון "בצלם" היא פשוט לדווח על זכויות האדם בשטחים, מטרה לא פוליטית לשום דעה. מה כן, כל האנשים החברים באירגון הזה מחזיקים באותה דעה (שמאל קיצוני) ומטרתו של כל אחד מהם היא להביא לפירוק ההתנחלויות וחזרה לקווי 67 (או, לדעתם של הבאמת קיצונים - לקווי 48´ דעת ההכי קיצונים - לחזור לגרמניה, פולין, מרוקו ועוד, מטעמים של "לא הייתה לנו שום זכות מוסרית" וכו´ לא מושמעת שם, כי הם רוצים שגם אנשים שפויים עוד יטו להם אוזן) לכן, האירגון מדווח, מטעמי נוחות - כמובן - בעיקר על ההפרות של הישראלים ולא דן כמעט במה הפלסטיניאים עושים, אולי בגלל שהם חושבים שלירות על אמבלונסים ולהתפוצץ בפאבים זה לגיטימי (או, יש שם כמה פרקים שמוזכרים בהם חוסר ההומניות של הפלסטינאים. צריכים לחפות על המצפון איך שהוא) מה כן, תייר שיכנס ויקרא את הדיווחים יחשוב שהרשות הפלסטינאית היא דמוקרטיה נאורה והומניטרית שפשוט נאבקת באנשים רעים, החיים תחת שלטון דיקטטורי אפל לתפארת ושכל עניין החיילים שנמצאים בשטחים כדי לפגוע באנשים תמימים ונשים יולדות. ובכלל, הרעיון להכנס, להרוס בתים לעצור תנועה וכו´ - זה באשמת הישראלים, רעיון שלהם (!) והם מאוד רוצים לשלוח אנשים ללכת למילואים ולעצור אמבולנסים - הרי כל רצונה של מדינת ישראל הוא לדכא את העם הפלסטינאי, המסכן העלוב, שכל הזמן קופח - ושלא צריך לשלם, חלילה, את תוצאות החלטותיו שלו (לפתוח באינטיפדה מזויינת). אה... קצת נסחפתי עם הציניות. מצטער. ובכל מקרה. אירגון "בצלם" הוא לא ארגון פוליטי. בכלל לא. סתם מנהלים אותו שמלאנים קיצונים. סתם הם כותבים בצורה חד צדדית ומופגנת. סתם יש להם מטרה *מדינית* ברורה (מצטער, לצאת משטחים זה החלטה שנקבעת בדרג המדיני...) אבל ארגון פוליטי? לאא...