90-699-01בערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
דגלים ועוד דגלים...!90-699-01
"אורח" בעיר.
אפילו מכבש "מטייל" לו ברחובבערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
62-343-63בערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
52-736-57בערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
מטרופולין עם רקע של גלגל"ץבערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
VOLUME-ARADבערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
יש "הזמנות" להרבה תהבערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
84-846-01בערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
זהו האוטובוס ההכי טוב והכי יפה בשרשור!84-846-01
חולף מהר מתחת לחלוני.
לא "זקן" מדי?זהו האוטובוס ההכי טוב והכי יפה בשרשור!
אחד האוטובוסים הטובים ביותר, שיוצרו.
בהחלט ישן וכך גם אחיו המאוחרים יותרלא "זקן" מדי?
חלק מ"אחיו",בעיקר מהסדרה של 84-7XX-01,כבר נמכרו לחברות פרטיות.
הנהגים שעובדים עם ההסעות שלנו לעבודה...,בהחלט ישן וכך גם אחיו המאוחרים יותר
היו מעולים בזמנו ומהפכניים. תגיד לנהגים שונים "404" והם יענו, שאלה ללא ספק היו האוטובוסים הטובים ביותר. זהו עדיין אוטובוס טוב כישן, אבל כמובן מוטב לצדם להיות עם אוטובוסים חדשים מתקדמים, כמו למשל המחליף OC500.
מרכב "מארס" נוח יותר וקל יותר ולכן הבדלהנהגים שעובדים עם ההסעות שלנו לעבודה...,
מתגעגעים דוקא לדגמי DAF שהיו בסניף על מרכב מארס,הם גם היו מוצלחים מאד,והם אהבו אותם יותר מה-OC500 שקבלו עם מרכב BARAK21.
תודה על המידע!מרכב "מארס" נוח יותר וקל יותר ולכן הבדל
בביצועים. הדאפים עובדים תקופה ארוכה יחסית ונחשבים לאמינים עם יתרונות שונים (זריזות למשל), כך שהם בהחלט מוצלחים. לאחרונה נכנסו ל"אגד" OC500 עם מרכב "מארס" ואלה מבין האוטובוסים הבינעירוניים הטובים ביותר, שיש כיום. מבחינת השלדה הOC500 הם טובים וגם מוכיחים אמינות לאורך זמן. בקשר לO404 כאשר אלה נכנסו, הם נחשבים למעולים ופורצי דרך בזמנו, בין היתר בזכות שלדה מתקדמת הם מתלים נפרדים (לעומת מה שהיה אז עם סרן משותף) ובלמי דיסק (לעומת בלמי תוף). גם סביבת נהג ידידודית והיגוי נוח ואחיזת כביש משובחת. לצד זה אמינות.
כל האוטובוסים היום טובים. ההבדלים קטנים עדמרכב "מארס" נוח יותר וקל יותר ולכן הבדל
בביצועים. הדאפים עובדים תקופה ארוכה יחסית ונחשבים לאמינים עם יתרונות שונים (זריזות למשל), כך שהם בהחלט מוצלחים. לאחרונה נכנסו ל"אגד" OC500 עם מרכב "מארס" ואלה מבין האוטובוסים הבינעירוניים הטובים ביותר, שיש כיום. מבחינת השלדה הOC500 הם טובים וגם מוכיחים אמינות לאורך זמן. בקשר לO404 כאשר אלה נכנסו, הם נחשבים למעולים ופורצי דרך בזמנו, בין היתר בזכות שלדה מתקדמת הם מתלים נפרדים (לעומת מה שהיה אז עם סרן משותף) ובלמי דיסק (לעומת בלמי תוף). גם סביבת נהג ידידודית והיגוי נוח ואחיזת כביש משובחת. לצד זה אמינות.
עדיין יש הבדלים.כל האוטובוסים היום טובים. ההבדלים קטנים עד
מאוד. דווקא היום יש בעיות שונות ומשונות עם ה-OC500 בגלל מערכות האוריאה, בעיות שעולות כסף רב למפעילים. כנ"ל עם הדאף.
עניין של נוחות וטעם.עדיין יש הבדלים.
מבין האוטובוסים החדשים יותר של "אגד", באוטובוס, שבו יש עדיין תקלות הוא וולוו B12B. כך שמבחינת אמינות יש יתרון לדאפים ולמרצדס, כאשר לאחרונים יש הבדל קילומטראז' משמעותי באורך חיי מנוע. זה מבחינת אמינות. מבחינת נהיגה, נהגים מספרים לי, שמעדיפים OC500. למשל בסניפים הרצליה וכפר סבא אין OC500, כבעבר והם הוחלפו בדאפים שונים. למרות יתרונות שונים של הדאפים על הOC500, חלק מהנהגים סיפרו לי על געגועים בנסיעות לגליל או לאילת עם הOC500. לכן עדיין יש יתרון לOC500 על חלק ממתחריו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.