בערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
בערד מתכוננים לפסטיבל מחר...,
ושגם ימשך מחר ומחרתיים.
יש "הזמנות" להרבה תה
 

אורי404

New member
לא "זקן" מדי?
חלק מ"אחיו",בעיקר מהסדרה של 84-7XX-01,כבר נמכרו לחברות פרטיות.
בהחלט ישן וכך גם אחיו המאוחרים יותר
היו מעולים בזמנו ומהפכניים. תגיד לנהגים שונים "404" והם יענו, שאלה ללא ספק היו האוטובוסים הטובים ביותר. זהו עדיין אוטובוס טוב כישן, אבל כמובן מוטב לצדם להיות עם אוטובוסים חדשים מתקדמים, כמו למשל המחליף OC500.
 

אלון 58

New member
בהחלט ישן וכך גם אחיו המאוחרים יותר
היו מעולים בזמנו ומהפכניים. תגיד לנהגים שונים "404" והם יענו, שאלה ללא ספק היו האוטובוסים הטובים ביותר. זהו עדיין אוטובוס טוב כישן, אבל כמובן מוטב לצדם להיות עם אוטובוסים חדשים מתקדמים, כמו למשל המחליף OC500.
הנהגים שעובדים עם ההסעות שלנו לעבודה...,
מתגעגעים דוקא לדגמי DAF שהיו בסניף על מרכב מארס,הם גם היו מוצלחים מאד,והם אהבו אותם יותר מה-OC500 שקבלו עם מרכב BARAK21.
 

אורי404

New member
הנהגים שעובדים עם ההסעות שלנו לעבודה...,
מתגעגעים דוקא לדגמי DAF שהיו בסניף על מרכב מארס,הם גם היו מוצלחים מאד,והם אהבו אותם יותר מה-OC500 שקבלו עם מרכב BARAK21.
מרכב "מארס" נוח יותר וקל יותר ולכן הבדל
בביצועים. הדאפים עובדים תקופה ארוכה יחסית ונחשבים לאמינים עם יתרונות שונים (זריזות למשל), כך שהם בהחלט מוצלחים. לאחרונה נכנסו ל"אגד" OC500 עם מרכב "מארס" ואלה מבין האוטובוסים הבינעירוניים הטובים ביותר, שיש כיום. מבחינת השלדה הOC500 הם טובים וגם מוכיחים אמינות לאורך זמן. בקשר לO404 כאשר אלה נכנסו, הם נחשבים למעולים ופורצי דרך בזמנו, בין היתר בזכות שלדה מתקדמת הם מתלים נפרדים (לעומת מה שהיה אז עם סרן משותף) ובלמי דיסק (לעומת בלמי תוף). גם סביבת נהג ידידודית והיגוי נוח ואחיזת כביש משובחת. לצד זה אמינות.
 

אלון 58

New member
מרכב "מארס" נוח יותר וקל יותר ולכן הבדל
בביצועים. הדאפים עובדים תקופה ארוכה יחסית ונחשבים לאמינים עם יתרונות שונים (זריזות למשל), כך שהם בהחלט מוצלחים. לאחרונה נכנסו ל"אגד" OC500 עם מרכב "מארס" ואלה מבין האוטובוסים הבינעירוניים הטובים ביותר, שיש כיום. מבחינת השלדה הOC500 הם טובים וגם מוכיחים אמינות לאורך זמן. בקשר לO404 כאשר אלה נכנסו, הם נחשבים למעולים ופורצי דרך בזמנו, בין היתר בזכות שלדה מתקדמת הם מתלים נפרדים (לעומת מה שהיה אז עם סרן משותף) ובלמי דיסק (לעומת בלמי תוף). גם סביבת נהג ידידודית והיגוי נוח ואחיזת כביש משובחת. לצד זה אמינות.
תודה על המידע!
 
מרכב "מארס" נוח יותר וקל יותר ולכן הבדל
בביצועים. הדאפים עובדים תקופה ארוכה יחסית ונחשבים לאמינים עם יתרונות שונים (זריזות למשל), כך שהם בהחלט מוצלחים. לאחרונה נכנסו ל"אגד" OC500 עם מרכב "מארס" ואלה מבין האוטובוסים הבינעירוניים הטובים ביותר, שיש כיום. מבחינת השלדה הOC500 הם טובים וגם מוכיחים אמינות לאורך זמן. בקשר לO404 כאשר אלה נכנסו, הם נחשבים למעולים ופורצי דרך בזמנו, בין היתר בזכות שלדה מתקדמת הם מתלים נפרדים (לעומת מה שהיה אז עם סרן משותף) ובלמי דיסק (לעומת בלמי תוף). גם סביבת נהג ידידודית והיגוי נוח ואחיזת כביש משובחת. לצד זה אמינות.
כל האוטובוסים היום טובים. ההבדלים קטנים עד
מאוד. דווקא היום יש בעיות שונות ומשונות עם ה-OC500 בגלל מערכות האוריאה, בעיות שעולות כסף רב למפעילים. כנ"ל עם הדאף.
 

אורי404

New member
כל האוטובוסים היום טובים. ההבדלים קטנים עד
מאוד. דווקא היום יש בעיות שונות ומשונות עם ה-OC500 בגלל מערכות האוריאה, בעיות שעולות כסף רב למפעילים. כנ"ל עם הדאף.
עדיין יש הבדלים.
מבין האוטובוסים החדשים יותר של "אגד", באוטובוס, שבו יש עדיין תקלות הוא וולוו B12B. כך שמבחינת אמינות יש יתרון לדאפים ולמרצדס, כאשר לאחרונים יש הבדל קילומטראז' משמעותי באורך חיי מנוע. זה מבחינת אמינות. מבחינת נהיגה, נהגים מספרים לי, שמעדיפים OC500. למשל בסניפים הרצליה וכפר סבא אין OC500, כבעבר והם הוחלפו בדאפים שונים. למרות יתרונות שונים של הדאפים על הOC500, חלק מהנהגים סיפרו לי על געגועים בנסיעות לגליל או לאילת עם הOC500. לכן עדיין יש יתרון לOC500 על חלק ממתחריו.
 
עדיין יש הבדלים.
מבין האוטובוסים החדשים יותר של "אגד", באוטובוס, שבו יש עדיין תקלות הוא וולוו B12B. כך שמבחינת אמינות יש יתרון לדאפים ולמרצדס, כאשר לאחרונים יש הבדל קילומטראז' משמעותי באורך חיי מנוע. זה מבחינת אמינות. מבחינת נהיגה, נהגים מספרים לי, שמעדיפים OC500. למשל בסניפים הרצליה וכפר סבא אין OC500, כבעבר והם הוחלפו בדאפים שונים. למרות יתרונות שונים של הדאפים על הOC500, חלק מהנהגים סיפרו לי על געגועים בנסיעות לגליל או לאילת עם הOC500. לכן עדיין יש יתרון לOC500 על חלק ממתחריו.
עניין של נוחות וטעם.
תנוחות הניגה שונות ולכן על כל נהג שיעדיף את הנהיגה ב-OC אפשר להביא נהג אחר (או אפילו שניים) שיעדיפו את הדאף או את הוולבו. סידרת ה-B12B האחרונה מצויינת, אין איתה בעיות מיוחדות ובסה"כ ההבדלים בין סקאניה K340, וולבו B12B, מ.א.ן R33, ומרצדס OC500 זעומים. כולם טובים, לכולם יתרונות וחסרונות וברור מאוד שאין דגם עם יתרון בולט על האחרים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה