בעקבות שרשור עבודות הפיוזינג המדהימות של שרי:

קישור למה? והעלת נקודה מאוד מעניינת אבל

בגלל שהוראות העבודה איתו מדברות על לכידה שלו בין שתי שכבות זכוכית אז אולי זו יכולה להיות בעיה עם חשיפה שלו לאש גלויה ישירה. אבל אולי לא. צריך לנסות. ולעדכן אותי אח"כ :) כל הקישורים שנתתי הם בהודעות הראשונות בשרשור אבל אם את עדיין לא מוצאת תגידי לי.
 

heli 1 האחת

New member
תודה ,את הקישורים מצאתי ודוקא חושבת לנסות ,

אשמח מאוד לראות צורות חדשות בתוך החרוזים שלי.אדווח אם יצא משהו מעניין.
 
אני מסכימה שבתליון שקוף עדיף תליון בלתי נראה,

אבל מאחר שלא נתקלתי עדיין באחד כזה או במשהו יותר מוצלח ממה שיש בתמונה שצירפתי, אני עדיין דבקה באלו. מקווה שהפיתרון שלך מוצלח יותר, אשמח להשתדרג. בתכשיט הראשון השתמשתי במתלה אחר כי היה חשוב לי שטח פנים גדול יותר שנדבק לתליון. הוא יחסית גדול וכבד והיתה חשובה לי העמידות גם.
 

גאיליי

New member
אורית לי זה יתן פתרון מעולה כי מרבית

התליונים שלי שקופים, ככה אני אוהבת אותם. אני חיפשתי המון בארץ ולא מצאתי.
 

astoler

New member
שאלות בעקבות המידע

קודם כל המון תודה על המידע. רציתי לדעת אם השימוש בדבק UV הוא ישיר - ללא שמש.... האם ערכת משלוחים מדלפי לארץ? את יודעת מה מחירי המשלוח (הכוונה לדבק ועוד מעט דברים- לא משלוח גדול). ממה עשויים הפרפרים המקסימים בתליון המקסים שהצגת? מקווה שאני לא מטרידה ביותר מדי שאלות. התחלתי לאחרונה להכין תליונים תוך שימוש בנייר הפיוזינג, כסף 999, נחושת, צבעים... הפרפרים הקטנים האלה מקסימים. תודה!!!!
 
היי ענת, תודה ואת ממש לא מטרידה :)

הפרפרים עשויים מנייר שמתאים לפיוזינג, אותו הנייר שנתתי את הקישור שלו. בחנויות כלי כתיבה יש כל מיני חותכנים בכל מיני צורות שאיתם יצרתי את הפרפרים. השימוש בדבק נעשה בשני שלבים. מקבלים דף הסבר איתו וממש אין צורך בשמש. ערכתי משלוחים מדלפי בעיקר לאזרביג'אן, שם גרתי בשנים האחרונות עד לא מזמן וזו מדינה כזו שאם לשם הגיעו המשלוחים וגם קיבלתי אותם - אז כבר יגיעו לכל מקום. אני כל פעם עורכת משלוחים בעלויות שונות והמחיר משתנה לפי העלויות של ההזמנה/נפח/משקל. אין עלות קבועה. את גם יכולה לבקש דואר אקספרס או פריוריטי שמייקר את המשלוח אבל מזרז את הגעתו ואז שוב המחיר שונה. את יכולה באתר ליצור הזמנה ולראות כמה עולה לך המשלוח בסופו של דבר ואם לא מתאים לך - אז פשוט לא לאשר אותה. את יכולה לשאול את שרי (גאיילי) - היא עשתה הזמנה לארץ. אולי היא יכולה לענות לך על חלק מהשאלות באופן יותר מדוייק. זהו, בהצלחה! :)
 

astoler

New member
תודה על כל התשובות!!! גם אני משתמשת בחותכני

נייר עם הנייר שהכנסתי את ה- URL שלו. פשוט בעבודה שלך זה נראה בצבע שונה מאלה שאני מכירה והפרפרים נראו קטנים מאלה שאני מכירה בחותכני הנייר (יש לי המון חותכנים כי התחביב השני שלי הוא עיצוב אלבומים...).
 
יש באתר כל מיני חבילות עם צבעים שונים.

אני לא זוכרת מאיזו חבילה הדפים שלי. את החותכן קניתי באזרביג'אן..חח..
 

astoler

New member
נשמע הגיוני שהחותכן מאזרביג'ן - כי נראה לי שי

שיש לי את כל הישראלים ועוד כמה אמריקאים בבית. לגבי הצבע- פשוט חשבתי שזה חומר אחר....לא מאוד משנה....
 

astoler

New member
שוב....עניין הצילום...אבל כאן השינוי לא לרעה

- אלא שונה מהמקור....
 
למעלה