כשאתה אומר
מיק-האם אתה מתכוון למיקרופון-הוא מחובר לפרה אם אתה מתכוון למיקסר-אז הוא מחובר כמו שכתבתי בהודעה הקודמת לגבי:יכול להיות שהגיין באחד השלבים גבוה מידי והאות מונמך בהמשך, כך שהוא קטוע עוד לפני המחשב שים לב שזה קורה רק בפרוייקטים ישנים כי בפרוייקטים חדשים הכל בסדר לגבי: צריך לדעת איך הוא מחובר ולשמוע אם הוא אכן בדיסטורשן ואיזה סוג. - אני שומע דיסטורשן אבל אם אני מקליט יותר חלש אני מקבל סיגנל טוב פרוייקט חדש (כלומר אני רואה את כל הסיגנל מלמעלה למטה) ואם אני מקליט אותו דבר באותו ווליום על פרוייקט ישן אני רואה שהסיגנל מופיע באמצע של המלבן ולא על כולו כמו בחדש אבל אני שומע בשניהם אותו דבר . זה כאילו משהו גרפי בלבד