בעית אלחוט ב ThinkPad R50e

גדדו

New member
בעית אלחוט ב ThinkPad R50e

יש לאימי ThinkPad R50e. כאשר משתמשים ב"חיבורי רשת" של החלונות יש ניתוקים, אבל כאשר משתמשים בתוכנה של IBM (תוכנה מעט מסובכת להגדרה) אין ניתוקים. האם יש סיבה לכך, ויש פיתרון לזה?
 

Thotwo

New member
דווקא אני בכלל לא משתמש בתוכנות

של הIBM אלא התוכנה של הוינדוס מספיקה לגמרי. הבעיה יכולה להיות שהאות חלש. או לחלופין הפרעה אלקטרונית אחרת. אפילו יכול להיות בעית הגדרות.
 
התוכנה של IBM מעולה

ניתן להגדיר פרופילים לכל חיבור רשת. למשל שאני בבית אז באופן אוטומטי התוכנה יודעת לזהות את הראוטר האלחוטי ואת כל הקינפוגים שהגדרתי עבור הבית (כמו איזה מדפסת, דף הבית וכ"ו), וכאשר אני בעבודה התוכנה מזהה באופן אוטומטי את ההגדרות של העבודה.
 
למעלה