בעיות עם החברה

as38042164

New member
בעיות עם החברה

שלום , אני רוצה לספר על הקשר שלי ומקווה שמישהו יעזור לי להבין מה עובר עלי. אז ככה... הכרתי מישהי לפני שנה כמעט והכל היה טוב פיתחנו קשר ממש טוב עד שהגיע הריב הראשון בגלל חברה שלה - בקצרה היה מדובר בזה שהן טסות לחו"ל ביחד וכשבאתי לתת לה חיבוק פרידה היא דחתה אותי בטענה שהיא לא רוצה שהחברה שלה תקנא. אחרי שהיא חזרה מחול דיברנו על זה וזה נפתר אבל משום מה מאז הכל השתנה לי. בכל דבר קטן שהיא עושה אני ישר מתעצבן מזה והיו לנו מלא ריבים מאז. מצד אחד טוב לי איתה ואני יודע שהיא בחורה טובה אבל מצד שני יש דברים שאני לא שלם איתם שהיא עושה ואני לא ממש יכול להגיד לה כי זה ישר יוצר ריב. חשוב לציין שאני בן 26 והיא רק 22 , יצא לי לדבר עם כמה אנשים שאמרו לי שאין מה לעשות ושזה נובע מפער בגילאים. אני לא יודע מה לעשות עם זה כי אני מרגיש בדכאון כל הזמן . מקרה שקורה לי בשעה שאני רושם את ההודעה אני בדיוק בעבודה משמרת לילה והיא יצאה עם חברות שלה לפאב ועכשיו היא אמרה לי שהיא יוצאת למסיבה ושהיא גם קצת מסטולה אני יודע שהיא לא תעשה כלום אבל זה מציק לי ואני יודע שאם אני אגיד לה היא ישר תתגונן ומפה הדרך לריב קצרה מאוד. אין לי מושג ושום דרך להסביר למה זה מעצבן אותי וגורם לי לדכאון ולקרירות כזאת שהיא ישר שמה לב ואז אני חייב למצוא תירוץ אחר למה אני ככה מה שבעקרון נראה לי שקורה לי זה שאני שומר את כל העבר ואז אני לא משחרר ובכל פעם שיש משהו אני ישר נכנס לדאון כזה ולוקח לי זמן לצאת מזה. אני אבוד ולא יודע מה לעשות??? אולי הקשר הזה לא בשבילי?? אולי אני חייב טיפול פסיכולוגי ??? אולי אני צריך לשנות גישה??? עשיתי אפילו שיחה עם איש דת שהראה לי מלא דרכים לנהוג עם האישה והסביר לי הרבה דברים ושמחתי לגלות אותם אבל הם עבדו לי רק קצת כי אני חוזר לאותו מצב. בבקשה עזרו לי כי אני לא יודע מה לעשות עם עצמי!!! בא לי למות!!!!
 

catsss

New member
:)

אני חושבת שאחת האפשרויות למה שעובר עלייך היא שנפגעת או לא הבנת אותה כאשר היא דחתה אותך שנתת לה חיבוק וזה גרם לך לכעוס. בזמן שהיא הייתה בחול ולא דיברתם על זה הכעס שלך התעצם ושהיא חזרה דיברתם על זה אבל כנראה שלא פתרתם את זה עד הסוף או כנראה שהתשובה שלה לא סיפקה אותך ועזבת את זה ונשארו לך עליה מטענים . אני חושבת שאתה פשוט צריך לדבר איתה
 

as38042164

New member
תשובה

קודם כל תודה לכולם על התשובות. חשוב לי לציין כי יש לי איתה תקשורת טובה ואנחנו מדברים לא מעט. אני אנסה להסביר את עצמי יותר טוב.. בדוגמא שהבאתי אתמול שהיא הלכה למסיבה והייתה קצת מסטולה זה לא שאני מקנא לה או משהו אני ממש לא כזה אבל אני מוצף בדאגות כי חוויתי הרבה מקרים לא קלים כשהייתי מאבטח מסיבות ורואה מה עושים שם לבנות ואני פשוט לא רוצה וגם מפחד לחוות את זה על בשרי כמו שאומרים ובגלל זה אני לא רוצה שהיא תלך לשם. עוד אני אוסיף ואומר כי היא כן בחורה טובה ואני אוהב אותה אבל כנראה שאני לוקח קשה מדי דברים או שאני לא יודע איך להביע את עצמי ואת מה שאני חושב אני רק מחפש דרך טובה לפתור את העניינים האלה אני אפילו יכול להגיד שאני רואה אותה כאישהה שלי לעתיד. אם יש למישהו המלצות או עצות טובות אני אשמח. עוד משהו קטן בקשר לעניין של חוסר תקשורת בגלל המשפט שלי עם זה שאנחנו ישר רבים , אני רוצה לציין שזה קורה לא בגלל שאין תקשורת פשוט כי אנחנו רבים הרבה ולא מוצאים את הדרך למחוק את זה ואז תמיד מתעורר משהו חדש.
 

as38042164

New member
תשובה

קודם כל תודה לכולם על התשובות. חשוב לי לציין כי יש לי איתה תקשורת טובה ואנחנו מדברים לא מעט. אני אנסה להסביר את עצמי יותר טוב.. בדוגמא שהבאתי אתמול שהיא הלכה למסיבה והייתה קצת מסטולה זה לא שאני מקנא לה או משהו אני ממש לא כזה אבל אני מוצף בדאגות כי חוויתי הרבה מקרים לא קלים כשהייתי מאבטח מסיבות ורואה מה עושים שם לבנות ואני פשוט לא רוצה וגם מפחד לחוות את זה על בשרי כמו שאומרים ובגלל זה אני לא רוצה שהיא תלך לשם. עוד אני אוסיף ואומר כי היא כן בחורה טובה ואני אוהב אותה אבל כנראה שאני לוקח קשה מדי דברים או שאני לא יודע איך להביע את עצמי ואת מה שאני חושב אני רק מחפש דרך טובה לפתור את העניינים האלה אני אפילו יכול להגיד שאני רואה אותה כאישהה שלי לעתיד. אם יש למישהו המלצות או עצות טובות אני אשמח. עוד משהו קטן בקשר לעניין של חוסר תקשורת בגלל המשפט שלי עם זה שאנחנו ישר רבים , אני רוצה לציין שזה קורה לא בגלל שאין תקשורת פשוט כי אנחנו רבים הרבה ולא מוצאים את הדרך למחוק את זה ואז תמיד מתעורר משהו חדש.
 
אתה מדבר על שני דברים שונים,

א', נקודתית, אתה לא רוצה שהיא תלך למסיבות כי אתה חושש שהיא תיפגע, וב', אתה מתאר קשיים בתקשורת ביניכם. לגבי א', זכותה ללכת ואתה יכול מקסימום להזהיר אותה ולתאר לה חוויות קשות שהיית עד להן או ששמעת עליהן. וכל זה ברוגע, בלי ויכוחים. מעבר לזה אין לך מה לעשות ואם תתווכח איתה ותנסה למנוע ממנה ללכת רק תרחיק אותה ממך. לגבי ב', נכון שאתם מדברים הרבה אבל יש ויכוחים תכופים, מה שמראה על קושי בתקשורת ביניכם. לגבי זה קיימת אפשרות של ייעוץ זוגי או שתגגל לגבי עצות וטיפים או הדרכה לתקשורת בריאה בזוגיות.
 
זה המשפט שהכי בלט לי:

"אני יודע שאם אני אגיד לה היא ישר תתגונן ומפה הדרך לריב קצרה מאוד." איך אפשר לנהל מערכת יחסים בוגרת ותומכת אם האפשרות הבסיסית של תקשורת פתוחה לא מתקיימת ביניכם?
 

neptunian

New member
תשמע

נראה שיש ביניכם עניינים של קנאה שזה די טבעי בקשר. האם אכן אתה מקנא לבחורה שלך כשהיא לא איתך?
 

גרא.

New member
as38042164,חברות,אין בה משום קבלת טאבו על

החבר/ה,וודאי שאין כאן מצב של בעל ואשה המחויבים לנאמנות הדדית.חברתך, רשאית להפרד מחברתה איך שבא לה,רשאית לצאת לפאב עם חברה אחרות.וסצנות קנאה ,וגלישה לתגובות דכאוניות,רק יעכירו יותר את ההחברות שביניכן.כיוון שאתה כל כך אוהב אותה,נסה לקבל אותה ואת התנהגותה כפי שהיא,כל עוד אינכם בעל ואשה,יש דרגות חופש לכל אחד.
 
למעלה