as38042164
New member
בעיות עם החברה
שלום , אני רוצה לספר על הקשר שלי ומקווה שמישהו יעזור לי להבין מה עובר עלי. אז ככה... הכרתי מישהי לפני שנה כמעט והכל היה טוב פיתחנו קשר ממש טוב עד שהגיע הריב הראשון בגלל חברה שלה - בקצרה היה מדובר בזה שהן טסות לחו"ל ביחד וכשבאתי לתת לה חיבוק פרידה היא דחתה אותי בטענה שהיא לא רוצה שהחברה שלה תקנא. אחרי שהיא חזרה מחול דיברנו על זה וזה נפתר אבל משום מה מאז הכל השתנה לי. בכל דבר קטן שהיא עושה אני ישר מתעצבן מזה והיו לנו מלא ריבים מאז. מצד אחד טוב לי איתה ואני יודע שהיא בחורה טובה אבל מצד שני יש דברים שאני לא שלם איתם שהיא עושה ואני לא ממש יכול להגיד לה כי זה ישר יוצר ריב. חשוב לציין שאני בן 26 והיא רק 22 , יצא לי לדבר עם כמה אנשים שאמרו לי שאין מה לעשות ושזה נובע מפער בגילאים. אני לא יודע מה לעשות עם זה כי אני מרגיש בדכאון כל הזמן . מקרה שקורה לי בשעה שאני רושם את ההודעה אני בדיוק בעבודה משמרת לילה והיא יצאה עם חברות שלה לפאב ועכשיו היא אמרה לי שהיא יוצאת למסיבה ושהיא גם קצת מסטולה אני יודע שהיא לא תעשה כלום אבל זה מציק לי ואני יודע שאם אני אגיד לה היא ישר תתגונן ומפה הדרך לריב קצרה מאוד. אין לי מושג ושום דרך להסביר למה זה מעצבן אותי וגורם לי לדכאון ולקרירות כזאת שהיא ישר שמה לב ואז אני חייב למצוא תירוץ אחר למה אני ככה מה שבעקרון נראה לי שקורה לי זה שאני שומר את כל העבר ואז אני לא משחרר ובכל פעם שיש משהו אני ישר נכנס לדאון כזה ולוקח לי זמן לצאת מזה. אני אבוד ולא יודע מה לעשות??? אולי הקשר הזה לא בשבילי?? אולי אני חייב טיפול פסיכולוגי ??? אולי אני צריך לשנות גישה??? עשיתי אפילו שיחה עם איש דת שהראה לי מלא דרכים לנהוג עם האישה והסביר לי הרבה דברים ושמחתי לגלות אותם אבל הם עבדו לי רק קצת כי אני חוזר לאותו מצב. בבקשה עזרו לי כי אני לא יודע מה לעשות עם עצמי!!! בא לי למות!!!!
שלום , אני רוצה לספר על הקשר שלי ומקווה שמישהו יעזור לי להבין מה עובר עלי. אז ככה... הכרתי מישהי לפני שנה כמעט והכל היה טוב פיתחנו קשר ממש טוב עד שהגיע הריב הראשון בגלל חברה שלה - בקצרה היה מדובר בזה שהן טסות לחו"ל ביחד וכשבאתי לתת לה חיבוק פרידה היא דחתה אותי בטענה שהיא לא רוצה שהחברה שלה תקנא. אחרי שהיא חזרה מחול דיברנו על זה וזה נפתר אבל משום מה מאז הכל השתנה לי. בכל דבר קטן שהיא עושה אני ישר מתעצבן מזה והיו לנו מלא ריבים מאז. מצד אחד טוב לי איתה ואני יודע שהיא בחורה טובה אבל מצד שני יש דברים שאני לא שלם איתם שהיא עושה ואני לא ממש יכול להגיד לה כי זה ישר יוצר ריב. חשוב לציין שאני בן 26 והיא רק 22 , יצא לי לדבר עם כמה אנשים שאמרו לי שאין מה לעשות ושזה נובע מפער בגילאים. אני לא יודע מה לעשות עם זה כי אני מרגיש בדכאון כל הזמן . מקרה שקורה לי בשעה שאני רושם את ההודעה אני בדיוק בעבודה משמרת לילה והיא יצאה עם חברות שלה לפאב ועכשיו היא אמרה לי שהיא יוצאת למסיבה ושהיא גם קצת מסטולה אני יודע שהיא לא תעשה כלום אבל זה מציק לי ואני יודע שאם אני אגיד לה היא ישר תתגונן ומפה הדרך לריב קצרה מאוד. אין לי מושג ושום דרך להסביר למה זה מעצבן אותי וגורם לי לדכאון ולקרירות כזאת שהיא ישר שמה לב ואז אני חייב למצוא תירוץ אחר למה אני ככה מה שבעקרון נראה לי שקורה לי זה שאני שומר את כל העבר ואז אני לא משחרר ובכל פעם שיש משהו אני ישר נכנס לדאון כזה ולוקח לי זמן לצאת מזה. אני אבוד ולא יודע מה לעשות??? אולי הקשר הזה לא בשבילי?? אולי אני חייב טיפול פסיכולוגי ??? אולי אני צריך לשנות גישה??? עשיתי אפילו שיחה עם איש דת שהראה לי מלא דרכים לנהוג עם האישה והסביר לי הרבה דברים ושמחתי לגלות אותם אבל הם עבדו לי רק קצת כי אני חוזר לאותו מצב. בבקשה עזרו לי כי אני לא יודע מה לעשות עם עצמי!!! בא לי למות!!!!