בעיות הקלטה

ליטל ו

New member
בעיות הקלטה

שלום, אתחיל, ליתר ביטחון, בכך שעברתי על המאמרים, העמודים האחרונים, התגיות, הקישורים והשאלות הנפוצות (הבעיה לא נפתרה על ידי הוספת המיקרופון בווליום קונטרול של הווינדואוס. הוא לא הופיע שם כאופציה, אולי מפני שהוא לא מחובר ישירות למחשב). ועל חלק מהמדריכים של התוכנה. אולי התשובה נמצאת שם, אבל אם נתקלתי בה, לא זיהיתי אותה. אשמח מאד לעזרה. התקנתי הערב - Cubase LE 4, Lambda ומיקרופון D5. נראה שה-Lambda קולט את המיקרופון, כי אורות הווליום מגיבים אל צלילים שמושמעים בו, אבל הצלילים לא נשמעים באוזניות (לא כשהן מחוברות אל ה-Lambda ולא כשהן מחוברות אל המחשב). גם כשאני מנסה להקליט, הצלילים לא נשמעים, ומד הווליום שבמחשב לא מגיב. ניסיתי את זה על מחשב אחר, וגם שם הופיעה אותה בעיה.
 
למעלה