בעיה !
לדעתי זה ממש לא בסדר שכשערוץ ההסטוריה התחילו עם לוח המשדרים המיוחד לבגרויות הוא היה צריך לומר שאין תוכניות הכנה לבגרות של כיתה י´. יש רק לי"א ! הם היו צריכים ליידע מראש למי מיועדות התוכניות ולא סתם לפזר הבטחות. בכל מקרה- הבגרות עוד פחות משבוע ועדיין לא התחלתי ללמוד. למישהו יש הצעה לדרך בה אעשה זאת ? כבר נבחנתי על החומר אז אין לי מה לסכם. תודה, סהר
לדעתי זה ממש לא בסדר שכשערוץ ההסטוריה התחילו עם לוח המשדרים המיוחד לבגרויות הוא היה צריך לומר שאין תוכניות הכנה לבגרות של כיתה י´. יש רק לי"א ! הם היו צריכים ליידע מראש למי מיועדות התוכניות ולא סתם לפזר הבטחות. בכל מקרה- הבגרות עוד פחות משבוע ועדיין לא התחלתי ללמוד. למישהו יש הצעה לדרך בה אעשה זאת ? כבר נבחנתי על החומר אז אין לי מה לסכם. תודה, סהר