בעיה !

punktx

New member
בעיה !

לדעתי זה ממש לא בסדר שכשערוץ ההסטוריה התחילו עם לוח המשדרים המיוחד לבגרויות הוא היה צריך לומר שאין תוכניות הכנה לבגרות של כיתה י´. יש רק לי"א ! הם היו צריכים ליידע מראש למי מיועדות התוכניות ולא סתם לפזר הבטחות. בכל מקרה- הבגרות עוד פחות משבוע ועדיין לא התחלתי ללמוד. למישהו יש הצעה לדרך בה אעשה זאת ? כבר נבחנתי על החומר אז אין לי מה לסכם. תודה, סהר
 
חזרה על החומר של יוד

עצתי היא שתיקח את מאגר השאלות לכתה יוד פה בפורום ותחזור על החומר ליפ השאלות לבד יותר טוב בקבוצה.חלקו ביניכים את הזמן ואת המטלתו ובפגישות תרצו זה לזה את החומר ועבדו אותו לבחינה. רצוי תמיד להתחיל עם החומר האחרון כי עליו נבחנתם הכי פחות ואליו מגיעים כבר עם הלשון בחוץ ואי כוח לסיים בהצלחה בהכנה ובמבחן
 

חלשדעג

New member
טוב

תקשיב קודם כל אל תילחץ תתנחם בזה שלי לפני יום ראשון ביום חמישי יש לי מתכונת ב-ל-ש-ו-ן אז ..... אבל עצתי לך היא שפשוט תנסה לקרוא להבין ולהפנים ואם אתה לא מסתדר עם סיכומים אז אולי לשנן בעל פה.... אני עם עניין הסיכומים מסתדרת
 

IMPERATOR

New member
המלצה

כל החומר הדרוש לבחינת הבגרות של כיתות יוד יא תוכלו למצוא באתר זה www.urize.cjb.net
 
למעלה