סמוקת הלחיים
New member
בעיה.
אני רוצה להתחיל לעבוד עם groove agent 2 פתחתי את זה בקיובייס, והגדרתי את זה בערוץ מידי. אני מוסיפה תופים, ולוחצת play, הערוץ מידי מראה שמשהו אכן מתנגן בערוץ (שיוצא סאונד) , אבל אין סאונד. מה יכולה להיות הבעיה?
אני רוצה להתחיל לעבוד עם groove agent 2 פתחתי את זה בקיובייס, והגדרתי את זה בערוץ מידי. אני מוסיפה תופים, ולוחצת play, הערוץ מידי מראה שמשהו אכן מתנגן בערוץ (שיוצא סאונד) , אבל אין סאונד. מה יכולה להיות הבעיה?