בעיה קשה... כנסו

karin40

New member
בעיה קשה... כנסו

בחודש הבא אני מתגייסת חמ"ן שלחו לי מכתב שבו כתוב שהתקבלתי ל"מסלול הכשרה במסגרת צבאי תב"ל" התפקידים שכתובים לי באתר הם: -אלקטרוניקה -שליטה ובקרה על תקשורת מודיעין ועוד כתבו לי במכתב שלאחר הטירונות אני יעבור את הקורס באחת היחידות. עכשיו, ככה- אין לי מושג מהם הדברים הבאים: -מזה מסלול ההכשרה במסגרת צבאית תב"ל? -מהם התפקידים שציינתי להל"ן (אלקטרוניקה ושליטה ובקרה על תקשורת מודיעין)- האם הם מעניינים? האם העבודה היא ביחד עם אנשים נופסים או 'רק אני והמחשב שלי..'? האם אני בכלל יושבת כל היום מול המחשב? התפקידים יעזרו לי להתקבל למקצועות טובים באזרחות? אני יוצאת מזה עם תואר הנדסאי או משהו, או שלא? העבודה קשה ומתסכלת או שלא? (אני יודעת שאסור להגיד מה עושים שם בדיוק וכו', ולכן אני לא רוצה שתעשו את זה...) ואל תביאו לי קישור למה שכתוב באתר של חמ"ן כי זה ממש אבל ממש לא אומר לי הרבה....! תודה מראש לעונים ולעונות.....
 

phoenixTheGod

New member
כל הכבוד שהתקבלת!

ואין לי מושג אם זה טוב או לא מה עושים וזה. ממה ששמעתי זה משהו טוב.
 
למעלה