בעיה קטנה ><

Greebo

New member
בעיה קטנה ><

אוקיי, אז החלטתי סוף כל סוף להתחיל לקרא את האקספנדד יוניברס...החלטתי כמו שעשיתי עם רומח הדרקון לקרא אותם לפי הסדר שהם יצאו.. אז קניתי את heir to the empire ספר מעולה שלפי מיטב הבנתי הוא בין הראשונים שנכתבו (בעעע לא מחשיב את הספרים הדפוקים שכתב ג'ורג' לוקאס בעצמו...כי עם כל הכבוד לאולד ג'ורג'י בוי...אין לו כישרון כשזה מגיע לספרות יפה..) בכח מיקרה, אני מנסה כבר שבועיים להשיג את הספר השני בסידרה dark force rising אבל ללא תוצאות טובות >< מיסתבר שהפסיקו להדפיס אותו אז אין באף סטימצקי.. חיפשתי בהרבה חנויות יד שניה אבל בלי הרבה תוצאות (למרות שמצאתי אחד עם 10 ספרי סטאר וורס :) שזה היה נחמד...). בכל מיקרה, שאלה לי אליכם.. אני צריך חנויות יד שניהבאזור תל-אביב בת-ים... פאק...אני יסע אפילו עד ליורושליים אם תגידו שיש שם חנויות עם הספר הזה...
 

Greebo

New member
15 שקל באייקון ^_^

בכל מיקרה, אני ממש יודה לבנאדם שיביא לי מקומות טובים לקנות בהם ספרי SW יד שניה... ובנוסף, עוד בקשה קטנה, הייתי רוצה את רשימת הספרים של האקספנדד יוניברס, עדיף לפי תאריכי יציאה ולא בסדר הקרונולוגי של העולם של סטאר וורס..
 

נתן 15

New member
אני גם רוצה להשוויץ! ../images/Emo3.gif

ביום חמישי סיימתי את הספר האחרון (ה-19) בסידרה - The New Jedi Order שקוראים לו "The Unifying Force". הסידרה עוסקת במלחמה בת כ-5 שנים בין הגלקטיק אליאנס לחייזרים מגלקסיה זרה - היוז'אן וונג. המלחמה ארעה 25-30 שנים לאחר הקרב על יאבין, כשהרבה דברים השתנו במהלכה כגון - צ'ובאקה מת, איתו גם הבן הצעיר ביותר של ליאה והאן - אנאקין סולו, יחד עם זאת התגלתה דרך חדשה להשתמש בכוח, שכנראה תסביר את העניין שאנשים שמתו (או יותר נכון התאחדו עם הכוח) מופעים בדרך של הזיות, כמו בן, יודה ואנאקין סקייווקר באפיזוד ה-VI. אך עדיין השיטה החדשה שעלולה לשנות את כל ההבנה של הכוח לא חוקרה מספיק לזמן של המלחמה וכנראה פיתוח של הרעיון יופיע בטרילוגיה - Dark Nest של טרוי דנינג, שעלילתה תתרחש כבר 34 שנים אחרי הקרב על יאבין, ושתצא בין מרץ לאוקטובר 2005. הוספתי גם קישור של תאריכי יצאת הספרים של ה-EU.
 

Greebo

New member
תודה רבה.

על הלינק.. ועדיין אף אחד לא ענה לי לגבי החנויות יד שניה.... אה...ואך המיסדר החדש? טוב? זה של סופר אחד או כמה סופרים?
 

נתן 15

New member
זה 13 סופרים סופרים...

וזה שווה כל אגורה! לדעתי, אחת הסידרות הטובות שיצאו...
 
למעלה