בעיה קטנה
אז ככה, לפני שלושה שבועות הגיעה אלינו ליחידה חיילת חדשה נראית טוב וישר מלא בנים פתחו עיניים.. אבל זה לא קשור כל כך. העניין הוא שמתוך נימוסים הצגתי את עצמי והתחלתי להכיר לה את המקום ואותי ואת חבריי שלא תהיה לבד. בשבועיים האחרונים היא לא עוזבת אותי ונצמדת אלי המון וצוחקת והכל וזה נראה כאילו היא בעניין. אבל יש לה חבר חצי שנה. מה זה אומר??
אז ככה, לפני שלושה שבועות הגיעה אלינו ליחידה חיילת חדשה נראית טוב וישר מלא בנים פתחו עיניים.. אבל זה לא קשור כל כך. העניין הוא שמתוך נימוסים הצגתי את עצמי והתחלתי להכיר לה את המקום ואותי ואת חבריי שלא תהיה לבד. בשבועיים האחרונים היא לא עוזבת אותי ונצמדת אלי המון וצוחקת והכל וזה נראה כאילו היא בעניין. אבל יש לה חבר חצי שנה. מה זה אומר??