בעיה עם CHtmlView ?

gilad_no

New member
בעיה עם CHtmlView ?

יצרתי פרוייקט חדש מסוג מסמך יחיד אך ללא ארכיטקטורת תצוגה\מסמך. את אובייקט התצוגה שיניתי לסוג CHtmlView במקום CWnd. כאשר אני סוגר את היישום, אני מקבל הודעת שגיאה שנובעת מה-Destructor של התצוגה. יש למישהו רעיון ?
 
למעלה