בעיה עם CHtmlView ? יצרתי פרוייקט חדש מסוג מסמך יחיד אך ללא ארכיטקטורת תצוגה\מסמך. את אובייקט התצוגה שיניתי לסוג CHtmlView במקום CWnd. כאשר אני סוגר את היישום, אני מקבל הודעת שגיאה שנובעת מה-Destructor של התצוגה. יש למישהו רעיון ?