בעיה למעבר שינה
שלוםיש לי מחשב של HP. לאחרונה כשאני מנסה לעבור למצב שינה לפעמים הוא עובר ולפעמים הוא לא. כאשר הוא לא עובר הוא מראה שהוא מתכונן למצב שינה כרגיל ואז המסך נעשה שחור ופתאום חוזר חזרה לווינדוס ומצד שמאל למטה מופיעה משולש אזהרה צהוב וכתוב שגיאת API ולמערכת אין מספיק משאבים להשלמת הפעולה. לאחר מכן אם אני רוצה שוב להיכנס למצב שינה המחשב פשוט לא עושה כלום וממשיך כרגיל עד שאני עושה ריסט. מה יכולה להיות הבעיה? מה מפריעה למחשב להיכנס למצב שינה? תודה לעוזרים
שלוםיש לי מחשב של HP. לאחרונה כשאני מנסה לעבור למצב שינה לפעמים הוא עובר ולפעמים הוא לא. כאשר הוא לא עובר הוא מראה שהוא מתכונן למצב שינה כרגיל ואז המסך נעשה שחור ופתאום חוזר חזרה לווינדוס ומצד שמאל למטה מופיעה משולש אזהרה צהוב וכתוב שגיאת API ולמערכת אין מספיק משאבים להשלמת הפעולה. לאחר מכן אם אני רוצה שוב להיכנס למצב שינה המחשב פשוט לא עושה כלום וממשיך כרגיל עד שאני עושה ריסט. מה יכולה להיות הבעיה? מה מפריעה למחשב להיכנס למצב שינה? תודה לעוזרים