בעיה ב Sestem Restore שלי t60
שלום לכולם יש לי מחשב Lenovo T60 מחשב פיצוץ שאני ממש מרוצה ממנו אך יש לי איזה בעיה במערכת הפעלה ה System Restore לא תקין הוא שומר את כול הניקודות אך ברגה שאני רוצה לעשות restore לנקודה מסוימת הוא מתחיל את השיחזור את בסוף הוא כותב שהוא מצליח לסיים את השיחזור . נסיתי את זה גם במחשב של חבר וגם שם זה לא עבד . עם למישו יש פה t60 ויכול לבדוק את זה על החשב שלו אני מאוד ישמח תודה רבה YOSSXP אני רוצה בבקשה שתתיחס לבעיה תודה רבה וחג שמח
שלום לכולם יש לי מחשב Lenovo T60 מחשב פיצוץ שאני ממש מרוצה ממנו אך יש לי איזה בעיה במערכת הפעלה ה System Restore לא תקין הוא שומר את כול הניקודות אך ברגה שאני רוצה לעשות restore לנקודה מסוימת הוא מתחיל את השיחזור את בסוף הוא כותב שהוא מצליח לסיים את השיחזור . נסיתי את זה גם במחשב של חבר וגם שם זה לא עבד . עם למישו יש פה t60 ויכול לבדוק את זה על החשב שלו אני מאוד ישמח תודה רבה YOSSXP אני רוצה בבקשה שתתיחס לבעיה תודה רבה וחג שמח