eliran1989
New member
בעיה ברישום מנהל ב-phpbb 2
אחרי שאני רושם את הפרטים שלי ברישום מנהל מגיע לי כפתור finish אני לוחץ עליו ואחרי זה באה לי איזשהי הודעה ואין לי שם אפשרויות בחירה מה עלי לעשות
אחרי שאני רושם את הפרטים שלי ברישום מנהל מגיע לי כפתור finish אני לוחץ עליו ואחרי זה באה לי איזשהי הודעה ואין לי שם אפשרויות בחירה מה עלי לעשות