בעיה ברישום מנהל ב-phpbb 2

eliran1989

New member
בעיה ברישום מנהל ב-phpbb 2

אחרי שאני רושם את הפרטים שלי ברישום מנהל מגיע לי כפתור finish אני לוחץ עליו ואחרי זה באה לי איזשהי הודעה ואין לי שם אפשרויות בחירה מה עלי לעשות
 

kensaggy

New member
מממ..

מתי אנשים ילמדו? זהו פורום תכנות ב PHP. לא תמיכה במערכות מוכנות ב PHP. פנה לאתר הרשמי בבקשה לתמיכה. כאן לא תומכים במערכות מוכנות. -חן.
 
למעלה