בנזוג

בנזוג

קרה לי לא מזמן שמכרה כתבה לי מייל מרגש ובו היא ביקשה סליחה שאי פעם חשדה שזה עניין של מוטיבציה. המייל נכתב אחרי שהיא חוותה חודש של כאבים שהשביתו אותה. הפואנטה: כמעט בלתי אפשרי להבין לפני שחווים. אני מנסה לזכור ולהכיל את זה. במישור הפרקטי: לתת לו לקרוא או לראות סרטים על המחלה, אם הוא ישמע תיאורים דומים מחולים אחרים הוא יבין שזה לא רק את. אפשרות נוספת, קבוצת תמיכה לבני משפחה ( פעם היה משהו בראומטולוגית באיכילוב, שווה לבדוק) לחלופין גם קב תמיכה לך יכולה לעזור.
 
טכנית: את שמה לב שפותחת דיון חדש?

מכיוון שכלנית פחות עוסקת בניהול ואף מחפשת מחליפ/ה.
כדאי לשים לב להמשיך שרשור של דיון ולא לפתוח דיון חדש כי אז זה מבלבל.
יכול להיות שזו תקלה טכנית אצלך? אני מגיבה כי זה פעם שנייה שנאי שמתי לב.
עד שכלנית תתפנה לאחד אחת ההודעות לאותו שרשור.
 
למעלה