סיסטר מורפין
New member
בנזוג
קרה לי לא מזמן שמכרה כתבה לי מייל מרגש ובו היא ביקשה סליחה שאי פעם חשדה שזה עניין של מוטיבציה. המייל נכתב אחרי שהיא חוותה חודש של כאבים שהשביתו אותה. הפואנטה: כמעט בלתי אפשרי להבין לפני שחווים. אני מנסה לזכור ולהכיל את זה. במישור הפרקטי: לתת לו לקרוא או לראות סרטים על המחלה, אם הוא ישמע תיאורים דומים מחולים אחרים הוא יבין שזה לא רק את. אפשרות נוספת, קבוצת תמיכה לבני משפחה ( פעם היה משהו בראומטולוגית באיכילוב, שווה לבדוק) לחלופין גם קב תמיכה לך יכולה לעזור.
קרה לי לא מזמן שמכרה כתבה לי מייל מרגש ובו היא ביקשה סליחה שאי פעם חשדה שזה עניין של מוטיבציה. המייל נכתב אחרי שהיא חוותה חודש של כאבים שהשביתו אותה. הפואנטה: כמעט בלתי אפשרי להבין לפני שחווים. אני מנסה לזכור ולהכיל את זה. במישור הפרקטי: לתת לו לקרוא או לראות סרטים על המחלה, אם הוא ישמע תיאורים דומים מחולים אחרים הוא יבין שזה לא רק את. אפשרות נוספת, קבוצת תמיכה לבני משפחה ( פעם היה משהו בראומטולוגית באיכילוב, שווה לבדוק) לחלופין גם קב תמיכה לך יכולה לעזור.