בנו של יעקב שחר שוחרר למעצר בית

לא מפתיע

חשבתי שחיפה רק מלשינים, עכשו מגלים שהם גם מרגלים. השאלה אם זה ייפגע בקבוצה עצמה..
 

haim9798

New member
אני מאוכזב גם מכלל המשק

ובמיוחד מאחראי המיחשוב האירגוני. איך נכנס סוס טרויאני לתוך מערכות מידע של חברות גדולות ? מדובר על מחשבים שאחראי המחשוב חייב לדעת מה עובד עליהם בכל זמן ולא ייתכן שהדבר פשוט נעלם מעיניו , זה נשמע לי מוזר בלשון המעטה. עוד דבר , מדובר כנראה על פרשייה שתעיב קשות על המגזר העסקי בארץ , שחר כאן הוא אפילו לא הדג הבינוני כשבעסק מעורבות החברות הסלולריות וחברות הכבלים והלווין , שמגלגלות מחזורים ששחר יכול לחלום עליהם. דבר נוסף , לפי הכתבה הזאת זה נראה כאילו מאשימים את עוזי מור בכך שידע על דבר עברה ושתק , כלומר לא מאשימים אותו שביצע את התקנת הסוס הטוריאני או שפיתח את התוכנה אלא רק בכך ש"העלים עין" מכך שחברה שהוא העסיק השתמשה בדרכים לא חוקיות . אין פה מילה על כך שהוא הזמין האזנות סתר , או הנחה את מודיעין אזרחי (עוד חברה שעובדת עם ההתאחדות ומתגלה כפורעת? חוק) להשיג את המידע באמצעים לא חוקיים. אני מניח שחברת "מאיר" היא חברה מסודרת ובניירות ההסכם עם מודיעין אזרחי אכן מופיע סעיף שבו החברה מתחייבת להשיג את המידע באמצעים חוקיים. נ.ב. אני מרחם על אוהדי הפועל חיפה , שקיוו כל כך ששחר יסתבך ובסוף גילו שהוא לא קשור , ובטח שלא מואשם בשום דבר. תעשו לי טובה ואל תצפו שאף אחד יסמפט אותכם או שיחבב אותכם , זאת התנהגות מגעילה. אני מבין את הקנאה ביריבה העירונית , אבל לא שמעתי אף פעם שאוהדי הפועל רוצים שלוני יפשוט רגל או יעצר , וכנ"ל אוהדי מכבי ת"א לגבי סמי סגול. אתם שוברים כאן שיאים של שנאה אישית שמקרינה על הקבוצה בסופו של דבר , והיא תהיה סרטן בלב הקבוצה שלכם. מה שיש לנו מול העיניים הוא התחלה של גילוי של העולם המלוכלך של ריגול עסקי , וזה לא יגמר בחברת "מאיר" אני מניח.
 

Red Underdog

New member
אל תטיף מוסר

הפרשה הזו רק החלה. היריבות העירונית בת"א תמיד היתה גדולה יותר. אבל אחרי שיעקב שחר הצהיר בגלוי שהוא מעוניין בהישארותה של סכנין, ואחרי שהקבוצה שלו פועלת בהתאם, מבחינתי הוא חצה קו אדום ואני מייחל לנפילתו. אם יש פה מישהו שמתנהג מגעיל, זה יעקב שחר בעצמו.
 

haim9798

New member
בבקשה תגיד לי שאתה נאיבי

אני יכול להטיף מוסר כי אני אישית בחיי לא רציתי שיקרה דבר רע לאף בעלים , ביום ששפירא הסתבך כלכלית התעצבתי בשבילו , ולא לדבר על זה שאני הייתי עצוב באמת באותו יום שהוא התאבד באפריקה. ריגול עסקי הוא דבר שקיים בכל העולם , ואני באמת מאמין שהפרשה התחילה , אבל אני מאמין שהשטרה תטפל בדגים הגדולים באמת (יס , הוט, סלקום , פלאפון ודרכה בזק). לחברת "מאיר" אין אפילו מאית מהמשק הסגולי של החברות האלה במשק , ואני מעריך שבהם החקירה תתמקד. אני באמת ובתמים מאמין שיעקב שחר לא ינזק מהפרשה , כמו שאני מאמין שגם הבעלים של שאר החברות לא יינזקו. דבר נוסף , ביומיים האחרונים הקהל של הפועל חיפה שובר שיאים של חוסר הגינות בסיסית , עם הצהלה המוזרה הזאת כשמטילים רפש באדם , בלי שהמשטרה חקרה אותו , או אפילו הראתה רצום לחקור אותו ועם ספירת הצהובים המגוחכת הזאת שמנסה להוכיח שסכנין צריכה לרדת ולא אתם , ועד ההודעה הביזארית שלך עצמך שצריך להקפיא את הירידות השנה. קבוצה צריכה לדעת להפסיד כדי לדעת לנצח , ואם אתה רוצה דוגמא , תקח את מכבי ראשון בכדוריד , שהיריבה העירונית שלהם שלטה בליגה 12 שנה , וזה לא הביא אותם לקטנוניות אלא גרם להם להשתפר. ההתנהגות הזאת חורה לי , דווקא בגלל שזה נראה כאילו יש עתיד למועדון הפועל חיפה , יחד עם בעלים חדשים ושחקני בית מוכשרים. חבל לי שבגלל שטויות של הקהל לא נראה דרבי בחיפה גם עוד שנתיים.
 

Red Underdog

New member
ההודעה על הקפאת הירידות לא היתה שלי

חוסר ההגינות היא של שחר שהקרין על קבוצתו חוסר ספורטיביות אין לי באמת ציפיות מהפרשה הזו ואני יודע ששחר לא יפגע... אבל מותר לי לקוות
 
ירוק,תפסיק לחשוב שאתה מעלינו!

אם כל הכבוד ,ואין הרבה כבוד ,תסביר לי את המשפט הזה: "אני באמת ובתמים מאמין שיעקב שחר לא ינזק מהפרשה , כמו שאני מאמין שגם הבעלים של שאר החברות לא יינזקו." למה משפט כ"כ ארוך למילה אחת? שחיתות!.. אני מניח שכל מי שיעצר \ יאסרו יהיו הפקידים\עוזרים\מזכירות וכו' כי ככה זה בישראל!!! בקשר לקהל,חמוד בזכות הקהל הזה הפועל חיפה קיימית אין לי מושג מה אתה רוצה אבל כאשר בעלים של קבוצה רוצה שהפועל חיפה תרד ומצהיר על זה שסכנין תישאר,מעניין אם הוא ואיתמר טרחו להעביר את ה"מסר" הנ"ל גם לשחקנים לפני המשחק? מעניין מאוד.... שחר אף פעם לא היה אהוב על האוהדים ולהפך.מהצהרה המפגרת שלא צריך שתי קבוצות בחיפה עד לראיון לפני שבועיים.
 

haim9798

New member
כמה תשובות

א. אני מאמין שהבעלים של החברות לא ייעצרו מסיבה פשוטה , אני קצת בקיא בדיני חברות ובאיך שהן מתנהלות , ואני יודע שהבעלים לא יודעים כל פסיק בכל חוזה , מה גם שבעלים ומנהלים של חברות גדולות מכסים את התחת שלהם מכל הכיוונים בעניין המשפטי. ב. יש לי שם , אתה מכיר אותו (ואם לא , פתח נא ילד את הכרטיס האישי שלי , אני לא מתחבא מאף אחד) ואתה תפנה אלי בשמי, כיוון שאני עושה את אותו הדבר כשאני מדבר איתך , כאדם לאדם . אני מקווה שהדבר5 הקטן הזה מובן לך אלדד... ג.אני לא מתנשא על אף אחד אלא נותן את דעתי , שהיא עקבית גם כאשר מדובר באוהדים של הקבוצה שלי. בתקופה שלאחר התאבדות רובי שפירא , אני אישית הבאתי שאת נפש מהרבה מהדברים של האוהדים של הקבוצה ומהקריאות המכוערות נגד רובי שפירא. אם זה נראה לך כמו התנשאות , אני לא יכול לעשות כלום , אולי כשיעבור קצת זמן תבין אותי. ג. גם אני הייתי בעד שסכנין תישאר , כי היא חשובה יותר לכדורגל הישראלי מהפועל חיפה , זאת דעתי! אם יש לך בעיה איתה , אתה מוזמן לנסות לשכנע אותי. ד. מעניין למה אף אחד כאן לא מדבר על מכירת המשחק של מכבי ת"א בשבת, כל מי שראה את המשחק (כולל חבר טוב שלי בשם אבי , שיושב ב11 בערך מגיל 6) אומר שהמשחק של מכבי היה נרפה אפילו יותר מכרגיל וזה נראה כאילו הם באו לא להפריע להפועל חיפה לנצח. ה. מותר לבעלים של קבוצה להגיד מה שהוא רוצה אחרי!!! המשחק , אם הוא היה אומר את אותו הדבר לפני המשחק , אולי וזה אולי גדול , היה לך קייס. נוסיף לזה את העובדה שמכבי חיפה לא פוגעת כמעט כל הסיבוב השלישי ומפסידה משחקים שהיא אמורה לנצח על הנייר (למשל הדרבי בגביע) ותקבל שהתוצאה לא הייתה לא הגיונית . ככה זה שאתה מנסה הרכבים לשנה הבאה , חלקם עובדים טוב יותר וחלקם פחות , מה גם שרוני לוי מנסה להריץ את רוסו בהרכב כדי שיחזור לכושר , וזה אפעס , לא עובד כמה הרבה משחקים. ו. אני אישית לא חושב שאני מעל אדם אחר , גם אם הוא אוהד של הפועל חיפה , וגם אם הוא אוהד של הפועל כרמיאל . רוצה לדבר כדורגל , נסתכל על הטבלה ונראה ששם זה בהחלט פלנטה אחרת. הקבוצה הירוקה עם 11 נקודות הפרש מהמקום השני , בעדו שהאדומה יורדת ליגה. מבחינת כדורגל אין מה להשוות בכלל. ז. אתה רוצה להיות פרנואיד ולחשוב כל הזמן ש"דפקו אותי , והם אשמים" , תעשה חיים. אני התבגרתי כבר והבנתי שאת הכל צריך להשיג לבד , ואם הקבוצה שלך הייתה מתעוררת קצת יותר מוקדם , הם לא היו במצב הזה. האשמים היחידים הם הפועל חיפה בעצמם! ח. אני אוהב את הגישה שלך , שאומרת שהקבוצה קיימת רק בגלל הקהל , ואני לא מתווכח איתך , הטענה שלי היא שלוזריות ואי ספורטיביות מהקהל ישפיעו על הקבוצה והיא לא תצליח. אם אתה מעוניין להתווכח על זה , אני מוכן.
 

haim9798

New member
../images/Emo52.gif אור כמובן

אני מתנצל על הטעות הטיפשית ( אך , אם הייתי קורא מה כתבתי לפני שאני שולח... :() אני אחרי 48 שעות ללא שינה...
 

SUPERWINNER

New member
מכבי ת"א לא מכרה את המשחק

היא פשוט חלשה יותר מהפועל חיפה. מי שהייתה צריכה לרדת היא אשדוד ולא הפועל חיפה. ההתאחדות הייתה צריכה לגזול מאשדוד את הכרטיס לאופ"א על חוסר ספורטיביות.(גם למכבי ת"א היו צריכים לקחת את הכרטיס לאופ"א, אבל היו מפסידים בלאו הכי, הפועל חיפה בכושר הנוכחי טובה יותר ממכבי ת"א).
 

haim9798

New member
ד"א

אשדוד לא ניצחה את סכנין אף פעם העונה , כולל תיקו בבית בסיבוב הראשון (שהיה הטוב שלהם ) והפסד בעילוט 2-1 , כאשר היה לשתי הקבוצות על מה לשחק. ככה שהתוצאה לא מיוחדת , והגיונית בהתחשב בעובדה שאשדוד לא טובה נגד סכנין העונה.
 

Red Underdog

New member
יעקב שחר לא קשור, הא?

אולי הוא כמו אריק שרון יטען שהוא לא ידע מה שהבן שלו עושה? פפפפחחחחחחחחח
 

cobainos

New member
כאילו לא ידענו שהדברים האלה קיימים

ריגול עסקי קיים כבר שנים...רק שעעושים את זה בד"כ מתחת לשולחן ובדרכים קצת יותר נאות.אבל כמו שקורה במדינה הזאת,אנשים מאבדים את הצפון ואת הבושה. אני רק מקווה שזה לא יגמר כמו פרשיות עופר נמרודי וכו'... ואל תרחם על אוהדי הפועל חיפה...שיתבשלו בשנאה שלהם כמה שהם רוצים,יש מספיק אנשים לרחם עליהם
 

שחר .ו

New member
איזה אריה אידלמן בראש שלך?

מי שגילה את זה הוא הסופר אמנון ז'קונט שגילה שפרצו לו למשחב שלו שבאמצעותו עבד על ספר חדש.
 
לקרוא אתה יודע ? אז הנה בוא תקרא..

מי ראש היחידה שעלתה על הסיפור הזה ? יפה סגן ניצב אריה אידלמן.. הנה כאן כל הכתבה עם תמונה שלו.. עלו על הסוס חשבתם שעל חשיפת פרשת "הסוס הטרויאני" עמלו מאות חוקרים? יש לנו חדשות בשבילכם: מדובר בעבודה של שני חוקרים, שמהווים יחד את צוות המחשב של מפלג ההונאה של מחוז תל-אביב. עם העבודה שמצפה להם עכשיו - מצפים במשטרה לתגבור הצוות ב-6 חוקרים חשיפת פרשת "הסוס הטרויאני" נראית מהצד כמו עבודה שעליה עמלו עשרות ואולי אף מאות חוקרים. למעשה, שני חוקרים בלבד הופקדו על החקירה ברוב הזמן שחלף מאז תחילתה - ניר נתיב ומשה זילברשיין, שמהווים לבדם את צוות המחשב של מפלג ההונאה של מחוז תל-אביב. פרשת הסוס הטרויאני – סיקור מיוחד ב-NRG גם מפלג ההונאה כולו עלול להטעות. מפלג ההונאה, שבראשו עומד סגן-ניצב אריה אידלמן, מטפל למעשה בכל תלונה מצד אזרחים או חברות בנושאים הקשורים בהונאה. בשנים האחרונות טיפלה היחידה בפרשיית מעילה שונות בבנקים, בגניבות והונאה באמצעות כרטיסי אשראי וצ'קים, בפרשיות הנוגעות לרפואה שחורה, במעילות של עורכי דין בלקוחותיהם ועוד. כמעט מדי שבוע מגיעים חוקרי היחידה מגיעים לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר של חשוד בפרשייה חדשה. לנוכח היקף הפשעים שבהם מטפל מפלג ההונאה קל לטעות ולחשוב כי מדובר ביחידה שבה משרתים עשרות רבות של חוקרים. אך בפועל מונה היחידה רק 68 שוטרים, שפחות מ-35 מועסקים בתפקידי חקירה ואילו היתר בתפקידי בילוש ומינהלה.
 

שחר .ו

New member
לא הנבתי מה ניסית להוכיח כאן

אבל מי שגילה ראשון את הפריצה למחשב שלו הוא אמנון ז'קונט שהתלונן במשטרה. אפילו בציטוט שהבאת כתוב שמי שחסף את הפרשה הם שני חוקרים מיחידת המחשוב והאידלמן הזה מוזכר בידיעה אך ורק כי הוא ראש מפלג ההונאה שעובדת על התיק. לפני ההגיון המוזר של ךאפשר לאמר שמי שחשף את הפרשה הוא מנכ"ל המשטרה שהוא אוהד מכבי או אפילו השר לבטחון הפנים.. אידלמן הוא רק ראש יחידה של אנשים שעובדים בשטח, עוד חלק מהמערכת...
 
שוב לא הבנת...

תקרא מה רשום שהיחידה הזאת בדרך כלל לא קשורה לדברים כאלה אלה למקרים יותר פשוטים. ולמרות הכול היחידה הקטנה הזאת גילתה את הכול ומי עומד בראשה ? אידלמן מהתחלה כתבתי שאידלמן גילה את זה יעני דרכו הכול התגלה היחידה שלו גילתה את הכול לא הבנתי מה אתה רוצה ? כל כך משעמם לך ? ?
 

שחר .ו

New member
לא משעמם לי, אבל אתה כותב שטויות

לנו חדשות בשבילכם: מדובר בעבודה של שני חוקרים, שמהווים יחד את צוות המחשב של מפלג ההונאה של מחוז תל-אביב. אני אסביר לאט כדיי שתבין: 1. אמנון ז'קונט גילה שפרצו לו למחשב והשתילו לו סוס טרויאני 2. אמנון ז'קונט התלונן במשטרה. 3. במשטרה החלו לבדוק את הפרשה צמד החוקרים של יחידת המחשב של מחלק ההונאה של מחוז תל אביב שחשפו את הפרשה. 4. למשטרה יש שרשרת תפקידים: חוקרים של יחידת המחשב- עליהם ממונה ראש מפלג ההונאה של ת"א על ראש המפלג ההונאה המחוזי מופקד ראש מפלג ההונאה ועליו מופקד מנכ"ל המשטרה כשכנראה פספתי כמה דרגות בדרך. איך מכל זה החלטת שמי שחשף את הפרשה הוא ראש מפלג ההונאה דוקא? לא ברור לי..מההסברים שלך אני בספק אם זה ברור לך..
 
למעלה