בנות - עזרה !

מנדליקה

New member
בנות - עזרה !

הי בנות, סליחה על ההיעלמות הפתאומית - גיחה קטנה לחו"ל ואח"כ שפעת שהפילה אותי קשות. מייקי - אני מקווה שאת מרגישה כבר יותר טוב. שמחתי לקרוא שעבר בקלות... ובכן - אני נמצאת כבר שבועיים אחרי זריקת לוקרין, סוריאנו אמר לי להמשיך עם הגלולות עוד שבועיים אחרי קבלת הזריקה וכך עשיתי. הבוקר (כ- 4 ימים אחרי הגלולה האחרונה) הופתעתי לגלות שקיבלתי מחזור. אני קצת בהיסטריה... חודש אחרי ניתוח, לוקרין שאמור לדכא מחזור - האם זה הגיוני? האם אני אמורה לחזור לגלולות? והדכאון היותר גדול הוא שמחר אני נוסעת למצפה הימים ל- 3 ימים וממש חסר לי המחזור הזה עכשיו... מה עושים ??? יום ראשון אני אתקשר לסוריאנו, אבל בינתיים אשמח לקבל את עצתכן המנוסה. שיהיה סופ"ש מקסים (למרות הכל).
 

זואילי

New member
בוקר טוב ../images/Emo24.gif

זה יכול לקרות
לוקח לגוף קצת זמן ואז הלוקרין נותן מנוחה. את לא צריכה לחזור לגלולות. טוב שתתקשרי אליו כדי להיות רגועה שזה בסדר. סעי ותהני ממצפה הימים. קחי בתיק משככים בתקווה ולא תזדקקי להם.
 
בדיוק מה שקרה לי

גם כן מספר ימים אחרי שסיימתי את הגלולות, הופיע המחזור למרות הלוקרין. בזמנו כששאלת על הלוקרין, זוכרת שכתבתי לך כבר שלמרות הגלולות קיבלתי מחזור. אין מנוס מהמחזור הראשון תחת הלוקרין, אפילו המשך גלולות לא עוזר
. מקווה שלפחות לא תקבלי עוד מחזור
. תתנחמי בזה שלי סוריאנו אז אמר שלמרות המחזור הלוקרין עושה את עבודתו ב- 70% אם לא ב- 100%. וכל הכבוד על הגיחה לחו"ל
 

הגולשת3

New member
10 ימים אחרי הזריקה קיבלתי מחזור

הוא היה כואב במידה סבירה וקל ברמת הדימום. כמו שזואילי אמרה, לוקח ללוקרין זמן להכנס לפעולה (בהתלחה הרגשתי קצת החמרה במצב...) וכחודש אחרי פתאום שמתי לב שאני מרגישה טוב!!! בגדול,נהנתי מאד מההשפעה של הלוקרין.למרות תופעות הלוואי תרגישי טוב ותהני במצפה הימים
שבת שלום
 

מנדליקה

New member
תודה

קודם כל נרגעתי... אמנם היום עבר ללא כאבים, אבל בלי עין הרע - הגיע מחזור מכל הלב! כבר הספקתי לשכוח מה זה אחרי כמה חודשים בלי... מקווה שזהלא יפריע את מנוחתי יותר מיד ב- 3 ימים הקרובים, אולי קצת למסג'יסט
תודה על הכל
 
למעלה