בנות - עזרה !
הי בנות, סליחה על ההיעלמות הפתאומית - גיחה קטנה לחו"ל ואח"כ שפעת שהפילה אותי קשות. מייקי - אני מקווה שאת מרגישה כבר יותר טוב. שמחתי לקרוא שעבר בקלות... ובכן - אני נמצאת כבר שבועיים אחרי זריקת לוקרין, סוריאנו אמר לי להמשיך עם הגלולות עוד שבועיים אחרי קבלת הזריקה וכך עשיתי. הבוקר (כ- 4 ימים אחרי הגלולה האחרונה) הופתעתי לגלות שקיבלתי מחזור. אני קצת בהיסטריה... חודש אחרי ניתוח, לוקרין שאמור לדכא מחזור - האם זה הגיוני? האם אני אמורה לחזור לגלולות? והדכאון היותר גדול הוא שמחר אני נוסעת למצפה הימים ל- 3 ימים וממש חסר לי המחזור הזה עכשיו... מה עושים ??? יום ראשון אני אתקשר לסוריאנו, אבל בינתיים אשמח לקבל את עצתכן המנוסה. שיהיה סופ"ש מקסים (למרות הכל).
הי בנות, סליחה על ההיעלמות הפתאומית - גיחה קטנה לחו"ל ואח"כ שפעת שהפילה אותי קשות. מייקי - אני מקווה שאת מרגישה כבר יותר טוב. שמחתי לקרוא שעבר בקלות... ובכן - אני נמצאת כבר שבועיים אחרי זריקת לוקרין, סוריאנו אמר לי להמשיך עם הגלולות עוד שבועיים אחרי קבלת הזריקה וכך עשיתי. הבוקר (כ- 4 ימים אחרי הגלולה האחרונה) הופתעתי לגלות שקיבלתי מחזור. אני קצת בהיסטריה... חודש אחרי ניתוח, לוקרין שאמור לדכא מחזור - האם זה הגיוני? האם אני אמורה לחזור לגלולות? והדכאון היותר גדול הוא שמחר אני נוסעת למצפה הימים ל- 3 ימים וממש חסר לי המחזור הזה עכשיו... מה עושים ??? יום ראשון אני אתקשר לסוריאנו, אבל בינתיים אשמח לקבל את עצתכן המנוסה. שיהיה סופ"ש מקסים (למרות הכל).