בנות בלבד לכאן.. תגידו לי. לא יהיה לנו איזה קפה משותף או איזו ארוחת צהריים? פסי תוהה
פ פסיפלורה New member 12/6/01 #1 בנות בלבד לכאן.. תגידו לי. לא יהיה לנו איזה קפה משותף או איזו ארוחת צהריים? פסי תוהה