בנות, אתן צמות?

אוף, בנות...

המשקל מראה עכשיו 54... 53 וחצי... אבל יותר קרוב ל- 54... ואני יודעת שאני לא שמנה... אני יודעת שאני לא... אבל... אווווווף, עד שבוע שעבר הייתי 52!
אתן חושבות שעליתי בגלל יום שבת ההוא שהרשיתי לעצמי? יאו... מהיום אני לא מרשה לעצמי שום דבר מעבר!!! לא רוצה להשמין שוב... רוצה להשאר כמו שאני עכשיו, אני אוהבת את איך שאני נראית!!! בערך...
אוף, איך זה יכול להיות שעליתי קילו וחצי או שני קילו?! לא הגיוני... אבל אח שלי (חראגיל, אני מכריחה אותו לבדוק אם המשקל "טוב", כלומר: תקין)
אמר שכן, שהוא בסדר... לא יודעת, לא הגיוני, אבל עובדה!!! ושוב, שלא תבינו אותי לא נכון, יפיפיות... כאילו... אני יודעת שאני לא שמנה והכל, אבל... ההרגשה היא קצת אחרת... פתאום אני מרגישה כאילו אני צריכה יותר להקפיד... בעצם- המילה "כאילו" מיותרת... עזבו, לא יודעת מה עובר עלי!
ואל תדאגו... אני לא צריכה טיפול ולא כלום, אני לא ארעיב את עצמי ואני יודעת שאני לא שמנה, אבל... אבל... אבל... אני קצת מאוכזבת!!!
לא נורא, נחיה...
אוהבת המון המון המון המון :)
עדי התל-אביבית
 
אני צמה...

כשאני והמתוק רבנו, הבטחתי לאלוהים שאם הכל יהיה בסדר איתנו, אז היום כיפור אני צמה, כולל הכל- לא להדליק אור, טלוויזיה, מחשב, לא לכתוב.. ועדידי.. ז מה אם מראה המשקל? שיראה! את יודעת מכמה דברים יכולה לנבוע העלייה הזאת במשקל? אם שתית יותר. אם לא היו לך יציאות היום. אם בדיוק נשקלת אחרי אוכל. אם לבשת בגדים קצת יותר כבדים. אם פיתחת שרירים. אם את לפני/בזמן מחזור.. מיליון וחצי סיבות. אני לא חושבת שבגלל יום אחד את יכולה ככה לעלות. וגם אם כן.. אז?!
. ואל תתאכזבי. תחכי עם זה עוד יום, אני בטוחה שתגלי את מקור העלייה
. אוהבת
ס.ש.
 

rutti

New member
עדידוש, ../images/Emo59.gif שלי

יפיפיה שלי. את כזאת רזונת!!! לגובה שלך, גם 52 וגם 53 וגם 54 זה נחשב שאת ממש ממש ממש רזה. באמת! הלוואי על כולנו.... עדידוש, אין לך מה לדאוג כולנו מידי פעם נעים קילו מעל קילו מתחת. מאוד מאוד קשה לשמור על משקל מסוים כל הזמן. עדידוש אני רוצה שתחזרי על המילים:" אני לא שמנה" 20 פעם. כדי שזה ממש ישב לך בראש כי כרגע זה נראה שיש לך קצת ספקות, אז אני רוצה למחוק לך אותם אחת ולתמיד. זה הבעיה, שכשיורדים במשקל כל הזמן רוצים עוד ועוד... אני יודעת שאת ממש יצאת מזה עדידוש אבל את עדין צריכה לשמור על עצמך. אני מתה עליך מתוקה!!! את כזאת יפיפיה( כבר אמרתי?) אני אגיד בכך זאת שוב. את פצצה את כוסית את חתיכה ואת מהממת!!!! מיליון חיבוקים
נסיכה
תשמרי על עצמך ממי
חולה עליך(עדין בשני המובנים....) רותרות שיש לה כרגע אף אדום מרוב קינוחים.... אוי עדידוש, עכשיו אחותי הראתה לי שיש לי מייל ממך. בטח שאני רוצה שנתכתב, חשבת לרגע אחרת??? הבעיה היא שאני ממש בורה בנושא
אז אני צריכה קצת ללמוד את הקטע ואז אני אשלח לך מיליון מיילים. תודה נשמה שלי!!!
 
יווווווווווו...

ס.ש מדהימה ורותרות!!! אילו מתוקות אתן... גרמתן לי לחייך המון... באמת המון!!!!!!!!! אני כ"כ אוהבת אתכן... הרבה יותר מחלק החברים והחברות הלא וירטואליים שלי! באמת...
זהו, שחשבתי על זה, והגעתי למסקנה ש... במובנים מסויימים, עם כמה שזה ישמע פתאטי והכל, אתן באמת מכירות אותי כאן הרבה יותר טוב מחלק מהחברים והחברות שלי... לגמרי!!! נורא מוזר, הא? מוזר, אבל נכון... תודה, בננות יפות... ו... רותרות, אני רצה לבדוק מייל!
אוהבת כ"כ... עדי
 

rutti

New member
בכלל לא מוזר

את צודקת במאה אחוזים!!! אני מרגישה בידיוק כמוך. אני מספרת לכם דברים שאני בכלל לא אומרת לחברות שלי. לכם אני יכולה לשפוך את הלב.. ולאמר עוד הרבה דברים שאנשים אחרים פשוט לא יבינו אותי. מתה עליכם בננות מה הייתי עושה בלעדיכם?
מחר אני הולכת לדיאטנית ויש לי הרגשה חזקה שאני אחזור מאוד מתוסכלת כי אני ממש לא מרגישה שרזיתי.
 
למעלה