איל
איני רוצה לפרט יותר מדי, אבל מה שעומד בראש מעיניהם זה טובתם האישית. נסה לבקש מידע בנושא כלשהו - כגון בדיקות שאתה רשאי להן לפי סל הבריאות, שלא לדבר על המשכורות שלהם. מוטב לפתוח עינים וללמוד לקרוא תויות, זה הרבה יותר זול ויותר אמין, בתקוה שאין זיופים. דרך אגב, פעם גם למים מינרליים היתה חותמת, לא לכולם, נראה שרק חברה אחת הסכימה לשלם.