בנוגע ליעוץ קרקע

adindina2003

New member
בנוגע ליעוץ קרקע

שלום חברים, סחתיין על הפורום! גם אנחנו יוצאים להרפתקאת בניית בית ואני לומדת מכם המון ועל כך תודה. אם בהתחלה הייתי חרדה ומבולבלת בגלל תכנון ועיצוב הבית עכשיו אני בבהלה מכל התשלומים והצעות המחיר שאנחנו מקבלים.. לאחרונה עלה באחת ההתכתבויות הנושא של יעוץ וביסוס קרקע . אנחנו בונים במושב באזור הנגב הצפוני וקבלתי חשבון לתשלום על יעוץ קרקע של 3200 ש"ח. משיטוטים בפורומים ראיתי סכומים של 300-400 דולר..האם שלמתי יותר מדי? בברכת שבוע נעים
 

בינא

Member
החשבון לתשלום מבוסס על הצעת מחיר...?

לא ברור מהשאלה מה כלול ומה לא כלול ביעוץ הזה. האם היועץ הוא מהנדס מוסמך עם אחריות מקצועית או אולי גיאולוג הנדסי? אם התשלום עבור היעוץ הוא רק עבור המגרש או כלול בו גם חלקכם יעוץ לתשתיות? אם חשבון כולל קידוחי ניסיון שבוצעו ע"י קודח שהוא הביא...? לא קיבלתם הצעת מחיר מראש, המפרטת על מה תשלמו...לפני בצוע הבדיקות...?
 

adindina2003

New member
לא קבלנו הצעת מחיר

הארכיטקטית לקחה את זה על עצמה ושלחו לנו חשבון..
 

בינא

Member
שהארכיטקטית תשלם !

מה פתאום אתם מקבלים את החשבון אם היא לקחה את זה על עצמה?
 
למעלה