adindina2003
New member
בנוגע ליעוץ קרקע
שלום חברים, סחתיין על הפורום! גם אנחנו יוצאים להרפתקאת בניית בית ואני לומדת מכם המון ועל כך תודה. אם בהתחלה הייתי חרדה ומבולבלת בגלל תכנון ועיצוב הבית עכשיו אני בבהלה מכל התשלומים והצעות המחיר שאנחנו מקבלים.. לאחרונה עלה באחת ההתכתבויות הנושא של יעוץ וביסוס קרקע . אנחנו בונים במושב באזור הנגב הצפוני וקבלתי חשבון לתשלום על יעוץ קרקע של 3200 ש"ח. משיטוטים בפורומים ראיתי סכומים של 300-400 דולר..האם שלמתי יותר מדי? בברכת שבוע נעים
שלום חברים, סחתיין על הפורום! גם אנחנו יוצאים להרפתקאת בניית בית ואני לומדת מכם המון ועל כך תודה. אם בהתחלה הייתי חרדה ומבולבלת בגלל תכנון ועיצוב הבית עכשיו אני בבהלה מכל התשלומים והצעות המחיר שאנחנו מקבלים.. לאחרונה עלה באחת ההתכתבויות הנושא של יעוץ וביסוס קרקע . אנחנו בונים במושב באזור הנגב הצפוני וקבלתי חשבון לתשלום על יעוץ קרקע של 3200 ש"ח. משיטוטים בפורומים ראיתי סכומים של 300-400 דולר..האם שלמתי יותר מדי? בברכת שבוע נעים