בלי קשר לתל אביב ב2012 ראיתם את הלוגו של הgamecube של נינטנדו? מבריק!
S SCaToPHaG New member 18/7/01 #1 בלי קשר לתל אביב ב2012 ראיתם את הלוגו של הgamecube של נינטנדו? מבריק!
ק קולמוס New member 18/7/01 #3 לוגו חביב אבל הייתי הופך הכוונים שהסמל יהיה משמאל והטקסטים אחריו. כמו כן עדיין אין איזון מושלם בין הטקסטים לסמל, למרות שזה יושב טוב. אולי כדאי להקטין במעט הפונטים?
לוגו חביב אבל הייתי הופך הכוונים שהסמל יהיה משמאל והטקסטים אחריו. כמו כן עדיין אין איזון מושלם בין הטקסטים לסמל, למרות שזה יושב טוב. אולי כדאי להקטין במעט הפונטים?
ק קולמוס New member 18/7/01 #4 ההערה מתייחסת ללוגו אחר לא למה שמופיע למעלה בקיצור- למחוק מהפרוטוקול...