בלי קשר לתל אביב ב2012

SCaToPHaG

New member
בלי קשר לתל אביב ב2012

ראיתם את הלוגו של הgamecube של נינטנדו? מבריק!
 

קולמוס

New member
לוגו חביב אבל הייתי הופך הכוונים

שהסמל יהיה משמאל והטקסטים אחריו. כמו כן עדיין אין איזון מושלם בין הטקסטים לסמל, למרות שזה יושב טוב. אולי כדאי להקטין במעט הפונטים?
 

קולמוס

New member
ההערה מתייחסת ללוגו אחר

לא למה שמופיע למעלה בקיצור- למחוק מהפרוטוקול...
 
למעלה