בליזארד הכריזו על פיצ'ר חדש- קבוצות בין שרתים

Kingeh

New member
בליזארד הכריזו על פיצ'ר חדש- קבוצות בין שרתים

אוקיי, אז אחרי הרבה זמן שאנשים דיברו על זה פה, בליזארד התחילו לעבוד על אופציה שתאפשר לנו להקים חבורה בין אנשים גם אם הם לא מאותו שרת תוך כדי שימוש בReal ID. כלומר אם אני משחק הורד בlightnings blade אני אוכל לשחק עם כל אחד מחבריי בReal ID כל עוד הוא מההורד גם כן, בלי שום קשר להאם הוא נמצא בשרת שלי או לא. מה אתם חושבים על זה?
 
מעולה

אני חושב שזה טוב מאד. יש לי חברים בשרתים אחרים אבל אני לא יכול לעזוב את הגילדה שלי שאני אוהב (+היא hc ושלהם לא). עכשיו אפשר לשחק ביחד. תומך לגמרי ברעיון.
 

Remirat

New member
אולי כן ואולי לא

מצד אחד, מטרתם בחיים היא להרוויח כסף ואם אתה לא צריך לעבור שרת (ולשלם להם) כדי לשחק עם חברים שלך אז הם מפסידים. מצד שני, הם מעולם לא גבו כסף על משהו שמשנה לך משמעותית את המשחק (חיות מחמד, חיות רכיבה וכו הן קוסמטיות)
 

Kingeh

New member
השאלה היא האם זה באמת

משנה משחק עד כדי כך, בכלליות רוב האנשים שאני מכיר במשחק לא מחלקים את הRID שלהם לכל אחד. אלא למעט מאוד חברים קרובים והאנשים שאינם נמצאים איתם בשרת בדרך כלל אלו חברים מהבית או חברים מאוד טובים משרתים קודמים. עכשיו, למה בכלל עוברים שרת מלכתחילה? חלק מהרעיון של לעבור שרת זה להתקדם יותר בתחום מסויים במשחק. אני מכיר אנשים שעברו שרתים בשביל להכנס לגילדות יותר מוצלחות, או אנשים שהתחילו מחדש בשרת אחר ובסופו של דבר העבירו דמויות קודמות כי הם לא רצו לעלות מחדש. אז אם עכשיו יתאפשר לאנשים לשמור על קשר עם אנשים מהשרת הקודם שלהם זה יכול לעודד הגירה. יכול להיות שדווקא השינוי הזה יכניס לבליזארד יותר כסף מהמעבר בין השרתים. עכשיו בואו נדבר על פרימיום ומה זה אומר... נכון להיום לא פורסמו שום עובדות ממשיות על האופציה לעבור לחשבון פרימיום. ואני אישית לא יודע האם זה תשלום חד פעמי/ חודשי. כמה בדיוק ההבדל, מה זה באמת נותן והאם שווה לי לעשות את זה. בואו נשאל כזה דבר, אם בליזארד היו עכשיו אומרים, אוקיי, אנחנו מעלים את התשלום החודשי לכולם ביורו אחד (מה שהם אגב רשאים לעשות) האם אנשים היו רואים בזה כחוצפה? הם הולכים להשקיע הרבה משאבים כדי לאפשר את האופציה הזו כי נכון לעכשיו לא כל השרתים קשורים אחד לשני ולמרות שהBG השתנו קצת ועכשיו רואים אנשים מיותר שרתים, עדיין לא רואים אנשים מכל השרתים. אצלי לדוגמא מעולם לא נתקלתי מאנשים מaggramar. סימן שאנחנו כנראה נכון לעכשיו לא יכולים לעשות אינסטנסים או BG ביחד. אז כדי לאפשר את המצב בו כן נוכל לעשות את זה, צריך להשקיע משאבים מעל ומעבר ובליזארד לא חייבים לעשות את זה, זה לא פיצ'ר שהמשחק לא יסתדר בלעדיו. לכן אם הם החליטו להכניס את זה ולנסות לצעוד למען הקהילה, זכותם המלאה לדרוש עבור השירות הזה תשלום נוסף. כיוון שהאופציה להשתמש בשירות הזה תהיה בלתי מוגבלת (בניגוד למעבר שרת שאתה משלם כל פעם) הם רוצים לדרוש עבורו תשלום מסויים שעדיין לא דובר עליו אפילו. לכן אני לא רואה בזה חוצפה ואני לא כועס או זועם על היוזמה שלהם.
 

arps

New member
זה רעיון מעולה,

לעיתים נדירות מוצאים אנשים ממש נחמדים ברונדומס..ומוסיפים אותם לREAL IDS..עכשיו זה בכלל יהיה נוח. אבל אני כבר פרשתי ועברתי לRIFT:)
 

antiport

New member
לדעתי זה משנה

זה מאפשר לשחקנים לעשות בוסט לשחקנים משרת אחר, מה שאנשים שלא משלמים את הפרימיום לא יוכלו לעשות. מעבר לכך זה פותח פתח לגולד סלרס למכור ריצות של hc's בכסף אמיתי, מה שגם יפתח פרצת בטיחות לאנשים שמחלקים את האיי די שלהם למוכרי בוסטים.
 

Fanty S

New member
זו כבר בעיה שלהם אם הם בוחרים להיות טיפשים

ולחלק את הRID שלהם לאנשים מפוקפקים כמו מוכרי זהב.
 

Fanty S

New member
לדעתי כן

רוב האנשים שאתה פוגש בקבוצות כיום הם לא מהשרת שלך. זה די מעפן שעד שאתה פוגש שחקן טוב אתה צריך לשלם בשביל שתוכל לשחק איתו שוב (ואתה צריך לקוות שהוא משלם גם). בסופו של דבר זה יהיה פיצ'ר חובה שכולם ישלמו עליו, וזה סתם צעד מלוכלך של בליז.
 

IzvuOti

New member
על פניו נשמע מעולה.

אבל אני לא רוצה לחלוק את ה-RealID שלי גם עם החברים משרתים אחרים. פרטיות זה חשוב באינטרנט.
 
למעלה