בלט דיסק צאוורי?
אני התאמנתי בשחיה עם קבוצה(אני בן 37)אימון אינטנסיבי. באחד האימונים מישהו שחה מולי ובטעות והתנגשנו ראש בראש,לבחור ירד דם מהאף,ואני חוץ מהמכה עצמה לא הרגשתי כלום ואפילו המשכתי את האמון כרגיל. עבר חודש כולל אימונים פעמים בשבוע. אחרי אותו חודש כמתי בבוקר עם צאוור תפוס מאוד, כאבים חזקים באזור הצאוור ,כאב שזרק לכתף ויד שמאל+הרדמות בבוהן במשך חודש. ביצעתי צילום CT והתוצאה הייתה=בלט דיסק לטראלי משמאל C5-C6 עם לחץ על שק ועל שורש שמאל. האם להערכתך כל זה הופיע בגלל אותה התנגשות חודש לפני כן? או שאין קשר בין הדברים ודבר כזה יכול לנחות על בן אדם, ככה סתאם משום מקום? אני יכול לציין שבאותו בוקר שכמתי כך ישנתי עם מאוורר עלי וחלון פתוח. תודה מראש.
אני התאמנתי בשחיה עם קבוצה(אני בן 37)אימון אינטנסיבי. באחד האימונים מישהו שחה מולי ובטעות והתנגשנו ראש בראש,לבחור ירד דם מהאף,ואני חוץ מהמכה עצמה לא הרגשתי כלום ואפילו המשכתי את האמון כרגיל. עבר חודש כולל אימונים פעמים בשבוע. אחרי אותו חודש כמתי בבוקר עם צאוור תפוס מאוד, כאבים חזקים באזור הצאוור ,כאב שזרק לכתף ויד שמאל+הרדמות בבוהן במשך חודש. ביצעתי צילום CT והתוצאה הייתה=בלט דיסק לטראלי משמאל C5-C6 עם לחץ על שק ועל שורש שמאל. האם להערכתך כל זה הופיע בגלל אותה התנגשות חודש לפני כן? או שאין קשר בין הדברים ודבר כזה יכול לנחות על בן אדם, ככה סתאם משום מקום? אני יכול לציין שבאותו בוקר שכמתי כך ישנתי עם מאוורר עלי וחלון פתוח. תודה מראש.