בלט דיסק צאוורי?

DICKPARRY

New member
בלט דיסק צאוורי?

אני התאמנתי בשחיה עם קבוצה(אני בן 37)אימון אינטנסיבי. באחד האימונים מישהו שחה מולי ובטעות והתנגשנו ראש בראש,לבחור ירד דם מהאף,ואני חוץ מהמכה עצמה לא הרגשתי כלום ואפילו המשכתי את האמון כרגיל. עבר חודש כולל אימונים פעמים בשבוע. אחרי אותו חודש כמתי בבוקר עם צאוור תפוס מאוד, כאבים חזקים באזור הצאוור ,כאב שזרק לכתף ויד שמאל+הרדמות בבוהן במשך חודש. ביצעתי צילום CT והתוצאה הייתה=בלט דיסק לטראלי משמאל C5-C6 עם לחץ על שק ועל שורש שמאל. האם להערכתך כל זה הופיע בגלל אותה התנגשות חודש לפני כן? או שאין קשר בין הדברים ודבר כזה יכול לנחות על בן אדם, ככה סתאם משום מקום? אני יכול לציין שבאותו בוקר שכמתי כך ישנתי עם מאוורר עלי וחלון פתוח. תודה מראש.
 
בלט דיסק צווארי

שלום, לא ניתן לומר בוודאות אך קרוב לוודאי שלא היתה זו ההתנגשות שהביאה למצב הרנטגני אותו תיארת. לאחוז גבוה מאד באוכלוסיה שינויים דיסקוגניים בדימות טומוגרפי גם ללא ממצא או סימפטומים אחרים. עליך לנוח, לקבל טיפול נוגד כאבים ודלקת ולהיות במעקב. בברכה,
 
למעלה