בלוז

tvrui10

New member
את בכלל עם 70 הניקים שלך

מבלבלת אותי לגמרי... אולי זו הסיבה שזה עבר לי... או בגלל שאני סתם דביל אופטימי מטבעי
 

טאKילה

New member
70 ניקים?../images/Emo5.gif

זה הכל?
הכי חשוב לעשות בהם שימוש נבון.
 

שמים1

New member
יו אהרון ../images/Emo3.gif

יצא לי רק עכשיו להתעמק במה שכתבת .. ויש בהחלט ימים כאלה שכדאי שכולם ישתקו את הפה שלהם ויתנו לך להתאדות בשקט עם הכעס והתחושות. היום יום חדש , אני מקווה שעבר לך. אבל על
אני לא מוותרת לך
מוואאההההההההה
 
למעלה