Reut Shriki Zorea1
New member
בלוג שורשים
הי,
האם מישהו בעבר יצר לוג של שורשים?
אני לא מצליחה להגדיר תבנית - אשמח לקבל עזרה
תודה
הי,
האם מישהו בעבר יצר לוג של שורשים?
אני לא מצליחה להגדיר תבנית - אשמח לקבל עזרה
תודה