בכי, הסטריה, נצמד אלי בפחד....

catנוע

New member
ברור שיש תמונות

אבל האם יש מצב שאשים אותן פה?
 

אורora

New member
אני מוכנה לתת לך שיעור טלפוני

אם וכאשר..... אני דווקא סרגתי המון בזמני, סוודרים, מפות אבל מאז זרמו המון מיים בכל נהר אפשרי
 

carmitz

New member
את טועה! ../images/Emo6.gif../images/Emo11.gif

אמנם לא אני , .. אבל זה ממש טרנד חזק מאוד בשנים האחרונות , בארץ ובעולם , מכונה במקומות מסויימים כ"יוגה החדשה" ויש קבוצות סריגה חברתית בגכל מיני בתים , אפילו פורום בתפוז . הלוואי שהיה לי מי שיסרוג לי סוודרים מגניבים שלוכים כאלו לרונינקה ולי . סבתא שלנו לא סורגת .. ( אבל עושה המון דברים אחרים)
 

אורora

New member
נו ברור שיש פורום בתפוז

מה רק אחד לדעתי צריך: - פורום סריגה ב-2 מסרגות - פורום סריגה במסרגה אחת - פורום סריגת כיפות - פורום סריגת סוודרים - פורום סריגת מפות - פורום סריגה בצמר - פורום סריגה בכותנה - פורום סריגה חברתי - גברים סורגים - פורום סריגה של בגדי ילדים - פורום סריגה לתינוקות - פורום נשים סורגות ( שבו נדבר עלינו ולא על הסריגה) - פורום סריגה בגוונים כחולים ( ירוקים, אדומים, צהובים) - נשים שלא רוצות לסרוג - פורום הוראת הסרחגה טוב הבנתן נכון?
 

lollla

New member
אני בעד - נשים שלא רוצות לסרוג|בלונ

אגב - יש גם פורום - ילדים סורגים לאלוהים?
 

catנוע

New member
לא

מה ההבדל בין פורום סריגה חברתי לפורום נשים סורגות?
 

אורora

New member
הרבה הבדלים

בפורום סריגה חברתי מדברים על כל הנושאים גם על סריגה שמה משאפיין אותו זה שמשתתפות בו חברות מפורום סרויגה אחר. בפורום נשים סורגות מדברים עלינו (על הנשים). מידי פעם יש שרשור OFF שניקרא סריגה זה כאן שמותר לדבר בו על סריגה. שמעתי שיש להן קומונה בה הן מדברות על סריגה. בנוסף: בפורום סרוגה חברתי הוא לנשים סרוגות בלבד. בםורום נשים סורגות מקבלים גם נשים שרוקמות מפיות קפיש
 

catנוע

New member
אהבתי את הנשים הסרוגות

אבל זה לא שייך לפורום אמנות שימושית?
 

דש1דש

New member
מה שהן אמרו - מאוד פופולארי בימינו

הפכו את זה לאומנות ממש! אני יודעת אבל למי יש זמן לזה - אולי אם לא היתי מבלה כל ערב בעבודה וגלישה היה סיכוי.... האמת שאני לא אוהבת לסרוג - מעדיפ הלתת לאמא שלי ובנתים לתפור...
 

gezers

New member
אח, סריגה..

המקסימום שיצא לי זה בשעור מלאכה ביסודי להתחיל סוודר, אחרי שורה להחליט שזה אפודה אחרי עוד שורה לרדת לכיוון של צעיף ואחרי השורה השלישית עברץי לחדר המלאכה עם הבנים שעבדו בנגרות... היה יותר כייף שם.. (ובטח יותר שימושי להיום, מהרבה בחינות..)
 

galizoe

New member
אמא שלי ניסתה פעם ללמד אותי לסרוג

בערך סביב הבת-מצווה, יחד עם הספר "דברים שבנות צריכות לדעת" או משהו כזה... (אתן יכולות לנחש מה היה כתוב שם...אחרי הפרק 'איך לתקן חורים בגרביים' מרוב צחוק הספר הועף ולא נמצא...) אבל בלי קשר לזה שלסרוג אני לא יודעת, שמורים אצלי עד היום סוודרים שאמי ברגה לי ואפודה ארוכה אחת אפילו עדיין בשימוש... (מלפני כ17-18 שנה)
 
למעלה