בית ספר לתיאטרון
הגעתי בגפי להצגה "מסייה דה פורסוניאק", וכשקראתי את התוכניה המהודקת והמצומצמת בזמן שהמתנתי שההצגה תתחיל, אמרתי לעצמי שבעצם אני מכיר את חבורת השחקנים הזו מהצגה אחרת שלהם שראיתי בצוותא, "התקלה". גם שם התרשמתי מאוד מיכולותיהם – הראל מורד בעל פני הפלסטלינה, את שחר רז המגוון, ואת נעמה ארמון האקסטרווגנטית. בהצגה זו חברו אליהם, ג'רמי אלפסי, אשר נראה לפחות לפי התוכניה מבטיח מאוד, משום שטרם עלייתו ארצה בשנת 2008, היה מעורב בפרויקטים מעניינים מאוד שחלקם אף ביים וכתב, יובל שלמוביץ ולאה גלפנשטיין, שוב תחת ניצוחו של הבמאי המוכשר שי פיטובסקי. ההצגה היא מחזה לא מאוד מוכר של מולייר – זוג אוהבים מבקש להינשא, אולם אביה של הכלה מסרב כי הוא ייעד אותה למסייה דה פורסוניאק – אציל (ולא עו"ד כפי שכתוב בתוכניה) עשיר שיכול לעזור לו לקדם את מיזמיו. האוהב וחבריו אורבים לדה פורסוניאק מהרגע שנכנס לעיר, ועושים לו ולאביה של הכלה בית ספר, וגם אחרי שהאציל מוותר על הנישואין, הם ממשיכים להתעלל בו ובעור שיניו הוא ניצל ממוות ובורח, והזוג המאושר נישא בתמיכת האב. הבמה הייתה ריקה מכל חפץ פרט לעיגול גיר שייצג את העיר. בצד ימין של הבמה היה לוח ממוסגר שציין את מיקומי הסצנות והוסיף מימד קומי להצגה, אולם שחקן נוסף על אלה שפירטתי הייתה תיבת קסמים שממנה יצאו ונכנסו הדמויות, ויותר מזה היוותה פריט תפאורה מרכזי, הכול מתוך הקונספט שלהצגה יש מספרת שגולמה בכישרון ע"י לאה גלפנשטיין והוסיפה עומק ורב גוניות להצגה.
הגעתי בגפי להצגה "מסייה דה פורסוניאק", וכשקראתי את התוכניה המהודקת והמצומצמת בזמן שהמתנתי שההצגה תתחיל, אמרתי לעצמי שבעצם אני מכיר את חבורת השחקנים הזו מהצגה אחרת שלהם שראיתי בצוותא, "התקלה". גם שם התרשמתי מאוד מיכולותיהם – הראל מורד בעל פני הפלסטלינה, את שחר רז המגוון, ואת נעמה ארמון האקסטרווגנטית. בהצגה זו חברו אליהם, ג'רמי אלפסי, אשר נראה לפחות לפי התוכניה מבטיח מאוד, משום שטרם עלייתו ארצה בשנת 2008, היה מעורב בפרויקטים מעניינים מאוד שחלקם אף ביים וכתב, יובל שלמוביץ ולאה גלפנשטיין, שוב תחת ניצוחו של הבמאי המוכשר שי פיטובסקי. ההצגה היא מחזה לא מאוד מוכר של מולייר – זוג אוהבים מבקש להינשא, אולם אביה של הכלה מסרב כי הוא ייעד אותה למסייה דה פורסוניאק – אציל (ולא עו"ד כפי שכתוב בתוכניה) עשיר שיכול לעזור לו לקדם את מיזמיו. האוהב וחבריו אורבים לדה פורסוניאק מהרגע שנכנס לעיר, ועושים לו ולאביה של הכלה בית ספר, וגם אחרי שהאציל מוותר על הנישואין, הם ממשיכים להתעלל בו ובעור שיניו הוא ניצל ממוות ובורח, והזוג המאושר נישא בתמיכת האב. הבמה הייתה ריקה מכל חפץ פרט לעיגול גיר שייצג את העיר. בצד ימין של הבמה היה לוח ממוסגר שציין את מיקומי הסצנות והוסיף מימד קומי להצגה, אולם שחקן נוסף על אלה שפירטתי הייתה תיבת קסמים שממנה יצאו ונכנסו הדמויות, ויותר מזה היוותה פריט תפאורה מרכזי, הכול מתוך הקונספט שלהצגה יש מספרת שגולמה בכישרון ע"י לאה גלפנשטיין והוסיפה עומק ורב גוניות להצגה.