לאחר כעבור חצי שנה מאז קבלת a5 (מעמד תושב ארעי), האם יש צורך להגיע לביטוח לאומי עם כל הטפסים הנדרשים ולפתוח תיק, או אפשר לשלוח את הטפסים בדואר לסניף הקרוב? תודה!
שלום רב, כפי שמצויין באתר המוסד לביטוח לאומי - בטופס 625 - שאלון לקביעת תושבות - בעלי אשרה לתושב ארעי: "כדי שנוכל לקבוע את תושבותך ומעמדך, הנך מתבקש למלא את השאלון על כל פרטיו ולצרף הוכחות ואישורים כנדרש." "כיצד יש להגיש את השאלון? את השאלון יש לשלוח או להביא אל סניף המוסד לביטוח לאומי הקרוב למקום מגוריך. לשאלות ובירורים יש לפנות לטלפון 6050 * או 04-. 8812345 לפרטים נוספים אפשר להיעזר באתר האינטרנט של המוסד לביטוח לאומי www.btl.gov.il . חובה לחתום במקומות המסומנים." למעבר לטופס - לחץ כאן. בברכה, אדוה