קפצתי לביקור
New member
בחירות 2001
_____רגע לפני שאתם רצים לקלפי חשבו טוב טוב קראו שורות אלו אחד הוציא את הבנים מלבנון, השני יחזיר אותם לשם אחד מקשיב למה שהוא רוצה ולא מקשיב כלל לעם אחד מלא פרסי עיתור וגבורה אחד רוצה שלום שני רוצה מלחמה אחד רוצה לתת לערפאת הכל השני רוצה לצאת בזול אחד דיבר בגדול אך לא עשה דבר אחד מבטיח הר בסוף יוצא עכבר שניהם עוד יבטיחו אך אף אחד מהם לא יקיים תגידו לי מה הם רוצים מאיתנו אם לא רק שמס הכנסה נשלם בכל שני וחמישי מעלים להם משכורות בעוד אחרים גוועים ברעב תגידו אתם לא חושבים שזה מצב נתעב? לאחד אין במקרר מה לאכול והשני אוכל במסעדה כמעט את הכל אז לשניהם אני אגיד נמאסתם עלי ובגדול את מה שאנו קונים ביוקר אתם מקבלים בזיל הזול אז לכם חברי הפורום והצ`ט בעלי זכות ההצבעה עצרו רגע וקחו עוד נשימה תחשבו טוב טוב למי אתם הולכים להצביע כי ההצבעה הזאת תכריע את גורל העם והעתיד וכפי שאתם יודעים על כך רק המצב יעיד אז חבר`ה לא ברק ולא שרון נכון אפשרויות אין לנו המון מבטיחים מבטיחים הזה הם אלופים אך שנגמרת ההצבעה הם תופעים מעופים ואחר כך לא תראה אותם עומדים מול העם כי הכסא שלהם בכנסת כל כך חםםםםםםםםםם מושחתים מושחתים הם כל חברי הכנסת לאט לאט המדינה הזאת גוססתתתתתתתתתתתתתתתתתת ואנו העם רק מדברים ולא עושים דבר מבטיחים לנו הר מביאים לנו עכבר שקרנים כולם רק צריכים הם אף של פינוקיו ועוד פיה טובה שתשמור עליהם ותזהיר אותם שהם שקרנים לא צריך הרבה לדבר פשוט תפתחו עיתונים
_____רגע לפני שאתם רצים לקלפי חשבו טוב טוב קראו שורות אלו אחד הוציא את הבנים מלבנון, השני יחזיר אותם לשם אחד מקשיב למה שהוא רוצה ולא מקשיב כלל לעם אחד מלא פרסי עיתור וגבורה אחד רוצה שלום שני רוצה מלחמה אחד רוצה לתת לערפאת הכל השני רוצה לצאת בזול אחד דיבר בגדול אך לא עשה דבר אחד מבטיח הר בסוף יוצא עכבר שניהם עוד יבטיחו אך אף אחד מהם לא יקיים תגידו לי מה הם רוצים מאיתנו אם לא רק שמס הכנסה נשלם בכל שני וחמישי מעלים להם משכורות בעוד אחרים גוועים ברעב תגידו אתם לא חושבים שזה מצב נתעב? לאחד אין במקרר מה לאכול והשני אוכל במסעדה כמעט את הכל אז לשניהם אני אגיד נמאסתם עלי ובגדול את מה שאנו קונים ביוקר אתם מקבלים בזיל הזול אז לכם חברי הפורום והצ`ט בעלי זכות ההצבעה עצרו רגע וקחו עוד נשימה תחשבו טוב טוב למי אתם הולכים להצביע כי ההצבעה הזאת תכריע את גורל העם והעתיד וכפי שאתם יודעים על כך רק המצב יעיד אז חבר`ה לא ברק ולא שרון נכון אפשרויות אין לנו המון מבטיחים מבטיחים הזה הם אלופים אך שנגמרת ההצבעה הם תופעים מעופים ואחר כך לא תראה אותם עומדים מול העם כי הכסא שלהם בכנסת כל כך חםםםםםםםםםם מושחתים מושחתים הם כל חברי הכנסת לאט לאט המדינה הזאת גוססתתתתתתתתתתתתתתתתתת ואנו העם רק מדברים ולא עושים דבר מבטיחים לנו הר מביאים לנו עכבר שקרנים כולם רק צריכים הם אף של פינוקיו ועוד פיה טובה שתשמור עליהם ותזהיר אותם שהם שקרנים לא צריך הרבה לדבר פשוט תפתחו עיתונים