בחור יתום,ר``ל...ל``ע

אני בשוק

עוד לא שמעתי שפוסלים בחור או בחורה בהיותם ילדים יחידים. אתה מאמין בשטויות שכתבת? זתומרת אם כבר אז עד הסוף... אתה מביא חסרונות תביא גם יתרונות... ויש הרבה יותר יתרונות מאשר חסרונות.
 
סליחה,

אבל זו אשמתה שהיא בת יחידה?? זה אומר שהמידות שלה פחות טובות?! נו ב`מת! לפי ההגדרות המעוותות שלכם, אין לי סיכוי בכלל בשידוכים! אני שרופה מראש!! ותאמין לי שאני לא דואגת! הקב``ה הוא זה שמנהל את העולם ולא שום מוסכמות מפגרת חסרת בסיס! ואני מאמינה באמונה שלימה שאני הולכת לקבל בחור טוב, כמו שמגיע לי בעז``ה!
 
חומד

אני מבין שזה כואב ושיש בחורות שזה לא ממש השפיע עליהם. ויש כאלה שאין להם שום בעיה חיצונית עם המשפחה והם דפוקים לגמרי. רק שאני אומר מה יכול לקרות. ואיך בחורים חושבים על בת יחידה
 
לכל אילו שהתייחסו לזה כאל פגם..

סלחו לי אבל הפגם היחיד כאן הוא פגם באמונה שלכם בלבד!!
 
יש כאלה שמורידות אותי על זה

זכותן. לפי דעתי כדאי קודם לבדוק איך זה השפיע. יש כאלה שזה ריסק אותם, אלה הבעייתים. מצד שני יש כאלה, כמוני, שזה בנה אותם. מכל הבחינות זה שינה אותי. היה קטע של שבירה, אבל זה יותר מגעגוע. זה לא עובר בחיים, אבל זה לא פגע לי לא בשמחת חיים ולא בשום דבר אחר. אבל אמרתי לעצמי זה או להילחם על החיים או להתרסק (יש כאלה שנכנסו לסמים או אלכוהול פשוט נהיו סמרטוטים). בחרתי להילחם. אני מאחל לאף אחד/ת מכאן שלא שלא יתקרב בכלל למחלקה האונקולוגית יש חולים שזאת היתה התחנה הסופית, שם זרקתי את כל השטויות והזבל שהיה לי בראש, אמי ז``ל היתה בטיפולים שם. היום אני חזק יותר רוחנית, תורנית וגם רגשית. מה שאני אומר זה שצריך לבדוק מה היתה ההשפעה על הצד השני. לא צריך ישר לשלול
 

שKקירה

New member
אל תשקיע בהם תגובות אפילו.

בסוף הם יתחתנו עם מישהי שיש לה הורים היא לא בת יחידה היא מושלמת ואז יוולד להם ילד אוטיסט.. ככה זה בחיים הגאווה בסוף נגמרת בדרכים הכי כואבות . .
 

טופ שופ

New member
לא אומר לי כלום.

מבחינתי זה נתון שלא קיים כל עוד המצב רגיל ולא חריג.
 
למעלה