בושה...

לא הגבת במקום הנכון

ואני מרגיש נורא עכשיו... זה באמת סוטה.

וממתי אלון צריך עזרה בפיזיקה?! ועוד מאמה?!
 
די, נו.


האיש הנצחי הזה הוא בעל מודעות עצמית לא מבוטלת, ולא פחות חשוב - הומור עצמי, שאף פעם לא מזיק. הוא רק מתחיל לדבר ואני מתפוצצת מצחוק!

טון רציני שכזה, מה אתם יודעים.


אז כן. שנה לבגידה הקשה בהיסטוריה של האנושות. לא נשכח ולא נסלח, טל.

די. אשכרה הפכתי להיות כל אלה לרגע.
אין, זה כל כך משעשע, אבל רק אם הבדיחות על חשבונו מספיק שנונות. לא סתם, כמובן. אבל העיקר שהוא נהנה מכל זה, והוא נהנה. נראה לי שהוא לא יכל לבקש לעצמו יותר טוב מכל ה"טררם" הזה שמתנהל סביב החלטה אחת, מאוד ספציפית. זה כנראה ימשיך ללוות אותו, ואותנו, עוד שנים...
 

שיר m

Well-known member
ענק


איך כבר עברה שנה?!
העיקר שהוא סולח לך יוסי
 

dar dahan

Member
בהתחלה שהוא דיבר על יוסי בניון חשבתי שהוא מדבר עלייך


אשכרה חשבתי שהוא מדבר עלייך, אבל אז הוא אמר "...בניון" וכל ההתלהבות ירדה לי.
&nbsp
ד"א אין, הוא כזה טיפוס בוגדני
 
למעלה