שלום לכולם, חדשה בפורום, יש מקום לחדשים??? - קוראת אותכם, נהנית מכם מאחלת לכם צום קל ונעים(יש דבר כזה???) ציטוט מהנה (לכל הלא צמים) וכמובן, בוקר טוב ישראל
ספרדי !!! חחחחחחחחחחחחח.... אמרתי לך שצריך מיומנות... אתן הנשים חושבות שביצים זה רק משחק - אנחנו הגברים לוקחים אותם ברצינות... חחחחחחחחחחחחחחחח... במפגש הבא בחוף דאבוש מבטיח לארגן לך אומלט כזה...חחחחחחחח...אם תזמיני אותי...חחחחחחחחחחחחחח...