בוקר של כיפור

מייקי31

New member
בוקר של כיפור

שלום לכולם, חדשה בפורום, יש מקום לחדשים??? - קוראת אותכם, נהנית מכם מאחלת לכם צום קל ונעים(יש דבר כזה???) ציטוט מהנה (לכל הלא צמים) וכמובן, בוקר טוב ישראל
 
אמממממ,, חדשים....?

בברכה מתקבלים,, השאלה היא,, אייקונים,,, לשים יודעים,,,? בוקר טוב,, וצום קל,,
 

nightroll

New member
יש לנו עוד מייקי בפורום!!!

ברוכה הבאה! פנטום? סער? מייקי? איפה ועדת הקבלה? צריך לערוך כמה מבחנים!
 
פנטהה,,,

תהיה נחמד למייקי,, גם היא הבת של סבתא אניטה,,,חחחחחח אה,, וגם של סבא יעקב,,
 
../images/Emo12.gif

פתחתן פה עסק משפחתי ??? חחחחחחחחחחחחחחח... חוצ´מזה.... אני נחמד לכולן !!! אבל בשביל העוגיות של אניטה אני סופר-סופר-סופר-נחמד !!!
 
רוצה לשמוע משהוא,,

הבוקר היה נסיון ראשון לאומלט ההולנדי,, או שוודי,, וואלה לא זוכרת מאיפה הבאת אותו,,, קיצור,, בעלי נכנס למטבח,,נראה בערך ככה,,,
ואחרי שנייה,,
ושאל,, את מכינה ארוחת בוקרררררר????? חחחחחחחחח,,,, לא אגלה מה יצא,,,
 
חחחחחחחחחחח....

ספרדי !!! חחחחחחחחחחחחח.... אמרתי לך שצריך מיומנות... אתן הנשים חושבות שביצים זה רק משחק - אנחנו הגברים לוקחים אותם ברצינות... חחחחחחחחחחחחחחחח... במפגש הבא בחוף דאבוש מבטיח לארגן לך אומלט כזה...חחחחחחחח...אם תזמיני אותי...חחחחחחחחחחחחחח...
 
שקרן,,,

זה לא היה ספרדי,,, ביצים ביצים,, זה רק משחק מילים,, בוא שחק ותפוס ביד פן תיפול ותישאר לך רק אחת,,, חחחחחחח,,,,, אתה מהקליקה...? לא,, אז... לא מוזמן,,
 

מייקי31

New member
תודה תודה על קבלת הפנים

ולמפגש הקרוב מבטיחה ... עוגיות של מייקי (או של אניטה)
 
למעלה