בוקר טוב !

הצלמים

New member
בוקר טוב !

חדשה כאן בפורום, כבר חצי שנה לבד שלא מרצוני, מגדלת לבד ילד בן 12 (האבא פשוט חזר לנעורים ללא טיפת אחריות ומחוייבות, חי בעולם אחר), שנינו חווינו נטישה פתאומית ומוחלטת, לפני הנטישה הכל היה מצויין לנו האווירה בבית הייתה טובה ונהדרת. קשה לי להתמודד - בוכה המון, מרגישה פיזית לא טוב, עצובה מאוד. פוחדת מהעתיד, לא רואה אור בקצה המנהרה החשוכה שבה אני נמצאת. הייתי מאוד רוצה לשמוע מנשים שהיו במצבי או שעדיין על ההתמודדות, מה זה עשה לילדים? המון תודה.
 
בהתחלה באמת חושך וקושי

אבל אחכ כשמקבלים החלטה שחייבים להמשיך ולו בשביל הילד ממשיכים.ועם החשק למען הילד יבוא גם הלמען עצמך. הרבה עברו את השביל הזה ונכון כל מקרה לגופו ובכל זאת בטוחה שגם את לאחר התהליך הנורמלי של האבל על הגירושין תתגברי ותמשיכי הלאה.הרבה כוח
 

m i c h a l i

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

איך לא ראיתי את ההודעה שלך?
מצטערת על תשובה מאוחרת... פחד מהעתיד קיים אצל כולנו, גרושים או רווקים נשואים או אלמנים. אם היינו יודעים מה צופן לנו העתיד היה יותר קל להתכונן לקראתו ( או שלא) ההתמודדות עם המצב החדש באמת לא קלה... במיוחד אם זה משהו פתאומי ולא צפוי. זה המצב הקיים ועליך לנסות בכל הכוחות למצוא את הטוב שבמצב החדש. מותר לך לבכות, מותר להתאבל על קשר שהיה ואיננו עוד... אבל צריך גם לדעת להרים את הראש ולהסתכל קדימה. ההתמודדות שלך משפיעה באופן ישיר גם על ההתמודדות של בנך. אם הוא יראה אמא חלשה, בוכיה, שעצובה כל הזמן זה בטח לא יעשה לו טוב במצב שמלכתחילה לא מזהיר מבחינתו. היי חזקה למענו ולמענך אין ספק שזה משפיע עליו לא פחות... נסי לעבור את הכל צעד צעד , יום אחר יום, שבוע אחר שבוע... אנחנו פה בשבילכם
 
למעלה