Purple Mushroom
Member
בוקר טוב .
בוקר טוב .
היתעוררתי ב 6 . ואמרתי , אולי ניתחבר לרשת , ניראה מה קורה בתפוז . אז מיסתבר שאתמול פיספסתי גם את היומולדת של מרי לו . מזל טוב מרי . אולי זה רק אני . אבל אני עוד יותר לא מרגיש שייך לכאן . אין לי כח לענות על הודעות . להשקיע את כולי למשהוא שלא יצליח .. אנסה בכל זאת .
בוקר טוב .
היתעוררתי ב 6 . ואמרתי , אולי ניתחבר לרשת , ניראה מה קורה בתפוז . אז מיסתבר שאתמול פיספסתי גם את היומולדת של מרי לו . מזל טוב מרי . אולי זה רק אני . אבל אני עוד יותר לא מרגיש שייך לכאן . אין לי כח לענות על הודעות . להשקיע את כולי למשהוא שלא יצליח .. אנסה בכל זאת .