בוקר טוב

אמרו את זה לפניי...

סוף הוא התחלה של משהו אחר... זה הזמן לשבת בבית, להתבטל קצת, להשקיע במשפחה... לבזבז קצת כסף... להינות מהחיים ברוגע... בוקר טוב, מתוקה, שיהיה לך הכי טוב שבעולם!!!!!!!!!!!!!
 

נעמי 1

New member
יו... עצוב.

מקווה בשבילך שתמצאי עבודה חדשה. קבלי
נעמי
 

tot15

New member
תודה לכולכם

אני באמת מקווה שאני ימצא ויהיה טוב מה שעצוב הוא שאני לא יהיה פה איתכם
 

sahr12

New member
קחי לך מילים לדרך חדשה...

היה נחמד להכיר,לצחוק,להעביר זמנים...אל תיפול רוחך..כל סוף הוא התחלה חדשה....בהצלחה בהמשך החיים...שימרי על עצמך,המשפחה...וגם על חמותך... חחחחחחח...היי שלום תותי פרוטי... קני ידידים חדשים, אך שמרי את הותיקים מאז. אלה הם של כסף, ואלה הם של פז. ידיד חדש דומה ליין הטרי - רק זמן חולף יבשיל אותו כפרי. ואם הידידות עומדת במבחן, היא תחייך אל מול שיני הזמן, שער הראש ילבין, המצח מתקמט. אך לא תקמל לנצח ידידות אמת. יומו מגיע הוא מזקין ומת. חפשי אפוא ידיד ורע נאמן, אשר יבוא במקום קודמו בבוא הזמן. טפחי את הידידות בגן הלב, טפחי אותה עד כי תפרח ותלבלב. קני ידידים חדשים אך שימרי הותיקים מאז, אלה הם של כסף אלה הם של פז. בהצלחה...
 

קסומה

New member
אין מילים../images/Emo10.gif

המצב הולך ומחמיר מיום ליום ובסופו של דבר נוגס בכולנו... הצליחי בהמשך דרכך.. צוהר האפשרויות נפתח בפנייך........
 
למעלה