קחי לך מילים לדרך חדשה...
היה נחמד להכיר,לצחוק,להעביר זמנים...אל תיפול רוחך..כל סוף הוא התחלה חדשה....בהצלחה בהמשך החיים...שימרי על עצמך,המשפחה...וגם על חמותך... חחחחחחח...היי שלום תותי פרוטי... קני ידידים חדשים, אך שמרי את הותיקים מאז. אלה הם של כסף, ואלה הם של פז. ידיד חדש דומה ליין הטרי - רק זמן חולף יבשיל אותו כפרי. ואם הידידות עומדת במבחן, היא תחייך אל מול שיני הזמן, שער הראש ילבין, המצח מתקמט. אך לא תקמל לנצח ידידות אמת. יומו מגיע הוא מזקין ומת. חפשי אפוא ידיד ורע נאמן, אשר יבוא במקום קודמו בבוא הזמן. טפחי את הידידות בגן הלב, טפחי אותה עד כי תפרח ותלבלב. קני ידידים חדשים אך שימרי הותיקים מאז, אלה הם של כסף אלה הם של פז. בהצלחה...