תלמידי היקרים בקורס יוגה (איך משקיעים בהם כאן) והותירו אותי גלמודה בכיתה הגדולה. אז אני מנסה לפתוח שירשור של בוקר טוב (בחיי בחיים לא עשיתי דבר כזה חחחחחחחח)
אני, פנטום הצ´ט מחזיק מעמד זה למען כל העובדים קשה והעובדים בכלל, למען כל הלוחמים בדו"חות, בביקורות, למען כל אלו העמלים על התרשימים ולתפארת מדינת ישראל !!!