בוקר טוב?

Queen Of Love

New member
בוקר טוב? ../images/Emo8.gif

מה שלום כולם ? יש פה מישהו בכלל?... מקווה שעשיתם חיים הסוף שבוע הזה...! מאחלת לכולם יום מקסים
! עם המון המון
 

Crossface

New member
../images/Emo42.gif../images/Emo42.gifבוקר טוב../images/Emo42.gif../images/Emo42.gif

אני בסדר היה סופ"ש נחמד
איך היה שלך מה שלום כולם
הכל בסדר?
 

GALI02

New member
אחר הצהריים נעימים לכולם../images/Emo13.gif

איזה כיף. פתרתי מקודם שלושה תרגילים וכולם הצליחו לי!!! לה לה לה טרללה טרללה.... מה שלום כולם? איך עובר הסופ"ש?
 

Crossface

New member
../images/Emo6.gifכל הכבוד גלי

שלושה תרגילים....ועוד רצוף, יפה גם אני שמתי תמונה
אומנם לא שלי, אבל תמונה
 

GALI02

New member
תודה... תודה..(קדה קידה../images/Emo8.gif)

איזו אכזבה. כבר חשבתי ששמת תמונה שלך...
אביחיייייי. מה נשמע איתך? ספר קצת...איפה היית ומה עשית?!
 

GALI02

New member
חחחח גם אני עניתי על הסקר

עכשיו זה כבר 50% מה שאתה בחרת ו50% מה שאני... ההיענות של אנשים לענות לסקר פשוט מדהימהההה. צריך עכשיו לפחות עוד בן אדם אחד בשביל להכריע. שיואו אני מזה במתח,גם אתה?
 

Crossface

New member
מן הסתם....

הרי זה פורום אכזבות גלי
חוץ מזה, את ראית כבר תמונה שלי, אני לא ראיתי תמונה שלך
מה עשיתי? אתמול הייתי בסרט "דו"ח מיוחד" (אני לא מבין, מי שקובע את התירגום לסרט לא רואה את הסרט קודם???) סרט נחמד (הציפיות היו בשמים, חיכיתי לסרט הזה כמעט חצי שנה) אחרי זה הלכנו לטראבין בראשל"צ, היה נחמד. מה איתך מה את עשית? איך את מרגישה?
 

Crossface

New member
ועכשיו אני מאוד שמח ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

כי הרגע הסתכלתי על הפלאפון שלי וראיתי שיש לי הודעה קולית הקשבתי לה וזה זה היה פשוט וואו ידידה שלי שנסעה לארה"ב לפני כמה חודשים התקשרה אליי לראות איך אני מרגיש (היא יודעת על כל מה שקרה לי, אנחנו בקשר דרך דוא"ל) זה עשה לי כל כך טוב, אני עדיין בהלם.
 

GALI02

New member
איזה כיף לך...../images/Emo45.gif

אני אתמול בסוף לא עשיתי כלום. חברה שלי באה אליי וראינו סרט בדי וי די והלכתי לישון יחסית מוקדם. וקמתי בתשע ל U KNOW WHAT
אני הולכת עוד מעט לחפש לי דברים לחדר(צבעתי אותו בסגול בהיר לא מזמן אז אני מחפשת דברים תואמים). איזה כיף זה יומהולדת. אתה יכול לקנות דברים "על החשבון" אה אתה בטח לא מבין... יש לי מומולדת יום שני אז אני כבר בונה על הכסף מסבתא וסבא. יש לי ים דברים לקנות. ו..זהו לעת עתה אני בטח יחזור לכאן בלילה ובקשר לתמונה....אממ...אכן פורום אכזבות. אולי אני אצרף בכל זאת תמונה...נראה תלוי אם עוד אנשים מהפורום יצרפו. ביי ביינתיים
 

Crossface

New member
למה כלום?

מה רע בסרט בדויד? איזה סרט זה היה? דרך אגב, אני יודע שיש לך יום הולדת יום שני
(אני מחכה ליום שלי להגיד לך
) אז אל תגידי אני לא מבין
חוץ מזה, אין לי תמונה נורמאלית במחשב (רק מה שראית בפורום "אומניות הבמה" ועוד כמה תמונות מהופעת דראג שאני וחברים עשינו לפני כמה שנים
)
ות ו
ים גלי ביי ביי אני יוצא עכשיו לחברים
 

GALI02

New member
טוב אני מתנצלת../images/Emo9.gif

מאיפה יכולתי לדעת שאתה יודע?! זה בטח מופיע בלוח שלמעלה. אתמול ראינו את הארי פוטר. סרט חמוד לאללה. בהתחלה לא רציתי לקחת אותו אבל אחותי וחברה שלי שיכנעו אותי. חזרתי מקודם מהום סנטר. חיפשתי שם מדף מזכוכית לחדר שלי ושטיח. חזרתי בידיים ריקות
וגם היה פשוט טירוף על הכבישים. כנראה בגלל שזה לפני החגים או משהו כזה. איך היה אצל החברים?! אה ודווקא יהיו צחוקים אם תצרף תתמונות מההופעת דראג...סתםםםם זה בסדר אני אחסוך לך ת´בושות
שיהיה לך לילה טוב ושבוע טוב
גילי
 

Crossface

New member
למה בושות?

ולמה הארי פוטר חבל שלא מצאת מה שחיפשת, אני לא חושב ששטיח כדאי לקנות בהום סנטר
 
למעלה