m i c h a l i
New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif
כולם בחופשה? נו באדי הום? נו טוב... היום נלך קצת לפארק אחה"צ, יום אחרון של צהרון לקטנה ומחפשות עדיין פעילויות לסוף השבוע אולי למימדיון ( אבל עכשיו הודיעו בתחזית שאולי גשם...) אולי סופרלנד? אולי פיקניק ביער? מישהו רוצה להצטרף? מדובר על יום חמישי
כולם בחופשה? נו באדי הום? נו טוב... היום נלך קצת לפארק אחה"צ, יום אחרון של צהרון לקטנה ומחפשות עדיין פעילויות לסוף השבוע אולי למימדיון ( אבל עכשיו הודיעו בתחזית שאולי גשם...) אולי סופרלנד? אולי פיקניק ביער? מישהו רוצה להצטרף? מדובר על יום חמישי