בוקר טוב

m i c h a l i

New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif

כולם בחופשה? נו באדי הום? נו טוב... היום נלך קצת לפארק אחה"צ, יום אחרון של צהרון לקטנה ומחפשות עדיין פעילויות לסוף השבוע אולי למימדיון ( אבל עכשיו הודיעו בתחזית שאולי גשם...) אולי סופרלנד? אולי פיקניק ביער? מישהו רוצה להצטרף? מדובר על יום חמישי
 
למעלה