m i c h a l i
New member
בוקר טוב ../images/Emo42.gif
בעוד שבוע מתחילה לה שנה חדשה בכל שנה אנו מבטיחים לעצמנו הבטחות חדשות יש ריח של שינוי באוויר מה תבקשו לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה?
בעוד שבוע מתחילה לה שנה חדשה בכל שנה אנו מבטיחים לעצמנו הבטחות חדשות יש ריח של שינוי באוויר מה תבקשו לשנה החדשה הבאה עלינו לטובה?