בוקר טוב

רווקה2

New member
בוקר טוב../images/Emo42.gif

אגב, מישהו יודע מה עם אלולי? מאז שעברה דירה (יחד איתי) לא שמענו ממנה.
אלולי - השמיעי קול.
 

m i c h a l i

New member
בוקר טוב ../images/Emo96.gif

סוף השבוע מתקרב...
הבוס חזר מהחופשה
נקווה שהיום הזה יעבור מהר ( עד ארבע לפחות חחחח) לדעתי אלולי לא התחברה מהבית החדש עדיין... אבל אולי אם נקרא לה חזק היא תגיע
אלוליייייי
השמיעי קול
 
למעלה