בוקר טוב

בת ה י ם

New member
בוקר טוב ../images/Emo185.gif

מרוקאי ורוסי נוסעים ברכבת מת"א לחיפה > אחרי כמה דקות מוציא הרוסי כינור ומתחיל לנגן > המרוקאי מתחרפן מהרעש ושואל מה אתה עושה? > עונה הרוסי: עכשיו חזרה , בחיפה הופעה. > ממשיכים בנסיעה ואחרי עוד כרבע שעה עוד פעם מתחיל הרוסי לנגן, > והמרוקאי: מה אתה עושה? > ושוב: עכשיו חזרה , בחיפה הופעה > וכך זה נמשך עוד כפעמיים שלוש עד שלמרוקאי קפצו הפיוזים, הוריד המכנסיים > והתחיל לעשות ביד. > נבהל הרוסי ושאל : מה אתה עושה? > עונה המרוקאי : עכשיו חזרה , בחיפה אני אזיין אותך!!!
 

yafit75

New member
חחחחחחחחחחחחח בוקר טוב בת הים!

קחי מספר תעמדי בתור,,,
 

sahr12

New member
בת-ים בחוטיני????מייד לפה!חחחחח.

גשי לדרמאנא (נשית) קחי ממנה תכלנית....חחחחחחחחח בקר יפה לך...קחי ביס מהגלידה שלי..
 

בת ה י ם

New member
../images/Emo3.gif

נראה לי כאן מקבלים רק את הקוצים ואם כבר תחליף ת´כלנית בחמניות
 
ילדה

יובלות שלא........ ועכשיו את מגיעה עם בדיחה גיזענית ?
קורה שיש לך זמן ?
 

בת ה י ם

New member
../images/Emo6.gif

שנים שלא.........מה בדיוק חחחחחח זמן זה נתון יחסי יש לך במקרה קוץ פנוי ? ערס אחד פונה לדיילת ומבקש שקית כדי להקיא. - "המטוס עוד לא המריא ואתה כבר רוצה להקיא?" התפלאה הדיילת - "בחייאת דינק!" אמר הערס "ראית את זאתי שיושבת לידי?"
 
למעלה